۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۹
کد خبر: ۲۶۹۴۲۶
مسؤول نهاد نمایندگی دانشگاه فرهنگیان استان تهران:

همدلی دولت و ملت طمع دشمنان را به یأس تبدیل می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی دانشگاه فرهنگیان استان تهران با بیان این‌که عدم همدلی، صبر نداشتن در برابر مشکلات، همراهی نکردن دولت و عدم توجه به خواسته های ملت، دلیل اصلی مشکلات کشور است، گفت: همدلی دولت و ملت طمع دشمنان را به یأس تبدیل می‌کند.
حجت الاسلام محمود رضا قاسمي

حجت الاسلام محمود رضا قاسمی، مسؤول نهاد نمایندگی دانشگاه فرهنگیان استان تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی به معنای همفکری دولت و ملت است، گفت: اگر امری به ضرر دولت است، ملت نباید روی آن پافشاری داشته باشد و همانطور اگر امری موجب متضرر شدن ملت می شود، دولت نباید تأکیدی بر انجام آن داشته باشد.

 

وی افزود: با وجود مسائلی که کشور ایران در سطح بین الملل و داخل با آن مواجه است، اگر همدلی بین دولت و ملت نباشد، امور به شکلی صحیح انجام نمی شود.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که مصادیق همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت در موضوعات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و مسأله هسته ای است، گفت: همدلی و همزبانی مربوط به یک موضوع خاص نمی شود، بلکه بر اساس تمدن اسلامی، باید در همه امور جامعه بین مردم و مسؤولان همدلی وجود داشته باشد.

 

مسؤول نهاد نمایندگی دانشگاه فرهنگیان استان تهران گفت: اگر همدلی و وحدت رویه بین دولت و ملت وجود نداشته باشد، طمع دشمنان به ایران اسلامی بیشتر می شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه فشارهای بین المللی و تحریم ها را تا 30 درصد تأثیرگذار در مسائل داخلی دانست و گفت: علت اصلی مشکلات کشور، تک روی و عدم همکاری بین گروه ها در جامعه است که این خود ضربه ای بزرگتر به کشور وارد می کند.

 

وی با اشاره به این که به گفته کارشناسان، 70 درصد مشکلات اقتصادی از مدیریت داخلی است، گفت: عدم همدلی، صبر نداشتن در برابر مشکلات، همراهی نکردن دولت و عدم توجه به خواسته های ملت، دلیل اصلی مشکلات کشور است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی دانشگاه فرهنگیان استان تهران گفت: علت اصلی هر شکستی، عدم همدلی بوده است، از این رو همدلی بین دولت و ملت موجب تبدیل شدن طمع ورزی دشمنان به یأس می شود./1307/ت302/ح

ارسال نظرات