۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۲۶۹۹۹۸
امام جمعه سمنان:

طرح صیانت از حقوق هسته‌ای گامی مؤثر در جهت احقاق حق ملت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: طرح صیانت از حقوق هسته ای در مجلس شورای اسلامی گامی مهم در راستای احقاق حقوق به حق کشور و ملت ایران است.
امام جمعه سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در جمع نمازگزاران با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارگزاران نظام اظهار داشت: رهبری در این دیدار مواضع صریح، روشن و اصولی و خطوط قرمز نظام را در بحث مذاکرات هسته ای تفسیر و تبیین کردند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد القای این مسأله هستند که در ایران موضوع مذاکرات هسته ای فضایی چند قطبی ایجاد کرده است، افزود: توطئه گران بدانند که در ایران اسلامی ما هم‌صدا با یکدیگریم و ملت ایران یک صدای واحد دارند و آن‌هم نظر و بیانات رهبر معظم انقلاب است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حمایت خود را از تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعلام و بر رعایت خطوط قرمز نظام در این خصوص تأکید دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با اشاره به طرح الزام دولت به حفظ و حراست از دستاوردهای هسته‌ای و ادامه روند تحقیق و توسعه در این زمینه، اظهار داشت: طرح صیانت از حقوق هسته ای در مجلس شورای اسلامی گامی مهم در راستای احقاق حقوق به حق کشور و ملت ایران است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی، آرامش، امنیت و سلامت کشور را در گرو اقدامات دستگاه قضائی دانست و گفت: خوشبختانه عملکرد آیت‏الله آملی لاریجانی در دستگاه قضایی کشور در مدت تصدی در این سمت رضایت بخش بوده است و بی انصافی است اگر کسی بخواهد نسبت به دستگاه قضا اهانتی روا دارد.

 

امام جمعه سمنان در پایان با اشاره مشکل کم آبی و خشکسالی در کشور به ویژه در استان سمنان خاطر‌نشان کرد: مشکل کم آبی مشکلی سراسری است و کشور با بحران کم آبی مواجه است و در استان سمنان نیز با توجه به شرایط خشکسالی مردم باید در مصرف آب و استفاده بهینه از آن مدیریت صحیحی اعمال کنند./977/پ202/ب4

ارسال نظرات