۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۲۷۰۴۰۳
استاد حوزه علمیه:

با شهادت شهید بهشتی آگاهی مردم از اقدامات ضد انقلاب افزایش یافت

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه گفت: با شهادت شهید آیت الله بهشتی و یارانش آگاهی مردم از اقدامات ضد انقلاب افزایش یافت و سبب همدلی و اتحاد بیشتر میان مردم و مسؤولان شد.
شهداي هفتم تير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت سالگرد حادثه هفتم تیر، شامگاه گذشته جمعی از مسؤولان، اساتید حوزه و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه، با خانواده طلبه شهید، سید محسن کشفی دیدار کردند.


حجت الاسلام سید مهدی موسوی، از روحانیان اعزامی از قم با حضور در این مراسم، عنوان داشت: حکومت اسلامی به برکت خون شهدا در کشور ما برقرار شده و این امر مدیون از جان گذشتگی های شهدا، از آغاز انقلاب تا حال حاضر است.


وی با اشاره به حادثه هفتم تیر 1360 ادامه داد: این فاجعه شوم، چهره منافقان و ضدانقلاب را بیش از پیش نمایان کرد و ارتباط آن ها با دشمنان اسلام را به خوبی برای مردم آشکار ساخت.


حجت الاسلام موسوی خون شهدا را بیمه کننده انقلاب خواند و تصریح کرد: منافقان با هدف براندازی انقلاب دست به اقدامات شوم می زدند و از هر راهی کینه خود را به شخصیت های برجسته انقلاب نمایان می کردند، اما با شهادت شهید آیت الله سید محمد حسینی بهشتی و یاران ایشان، آگاهی مردم از اقدامات ضد انقلاب افزایش یافت و سبب همدلی و اتحاد بیشتر میان مردم و مسؤولان انقلاب شد.


وی با اشاره به نقش ارزشمند خانواده های شهدا، در شکل گیری شخصیت متعالی فرزندان خود، یادآور شد: خانواده های شهدا و ایثارگران از پیشکسوتان انقلاب هستند و با حضور خود موجب زنده نگه داشتن یاد شهدا شده و انقلاب را در مسیر اصلی خود نگه می دارند.


گفتنی است طلبه شهید سید محسن کشفی  از جوانان حزب اللهی کرمانشاه بود که در 17 شهریور 1364 در سن  19 سالگی در منطقه پاوه به شهادت رسید.


در پایان قسمتی از وصیت نامه این شهید والامقام آورده شده است؛
«چقدر شیرین است زندگی در آن هنگام که به جز خدا در آن داخل نباشد و به جز رضای او هدفی نباشد و به جز وصال او غایتی نباشد، خدایا من همان بنده حقیر تو هستم که پرورشم دادی، خدایا این ندای خالصانه فرزند عزیز زهرا (س) است که فرمود خیلی غصه دارد که انسان در روزگار شهادت با مرگی غیر از شهادت از دنیا برود.»/857/پ202/ب4

ارسال نظرات