۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۷۰۵۷۷
همزمان با روزهای پایانی مذاکرات هسته ای؛

همایش بزرگ «بصیرت افزایی هسته ای در کلام رهبری» در بجنورد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با روزهای پایانی مهلت تعیین شده برای دست یابی به توافق جامع هسته ای بین ایران و کشورهای گروه 1+5، همایش بزرگ «بصیرت افزایی هسته ای در کلام رهبر معظم انقلاب» در بجنورد برگزار می شود.
مذاکرات هسته اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، عصر دوشنبه، هشتم تیرماه و همزمان با روزهای پایانی مهلت تعیین شده برای دست یابی به برنامه جامع اقدام مشترک هسته ای(برجام) بین ایران و کشورهای گروه 1+5، همایش بزرگ «بصیرت افزایی هسته ای در کلام رهبر معظم انقلاب» در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سیدمحمد افشین فر، دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، اظهار کرد: این همایش ساعت 18 فردا در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان این که همایش بزرگ بصیرت افزایی هسته ای در کلام رهبر معظم انقلاب در بجنورد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این همایش پیام تصویری دو تن از دانشمندان هسته ای کشور نیز برای شرکت کنندگان نمایش داده می شود.

 

حجت الاسلام افشین فر با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، افزود: همایش مزبور با هدف تبیین موضع قاطع رهبر معظم انقلاب در مسأله هسته ای و لبیک به خطوط قرمز معظم له در مذاکرات جاری بین ایران و کشورهای گروه 1+5 برگزار می شود.

 

به گفته وی همچنین انتقال پیام استقامت ملت ایران بر روی آرمان های انقلاب اسلامی و تقویت موضع تیم مذاکره کننده کشورمان از دیگر اهداف برگزاری این همایش بزرگ است.

 

حجت الاسلام افشین فر در خاتمه از همه مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان خراسان شمالی برای حضور در همایش بصیرت افزایی هسته ای در کلام رهبر معظم انقلاب و شرکت در ضیافت افطار دعوت کرد./9314/ت302/ب4

ارسال نظرات