۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۷۳۴۱۳
نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور بیانیه ای؛

مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخ جنایات صهیونیست‌ها را خواهند داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با صدور بیانیه ای روز قدس را نماد اتحاد مسلمانان دانست و گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ جنایات صهیونیست ها را خواهند داد.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بیانیه ای با دعوت از اقشار مردم لرستان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرده است: در شرایطی که رژیم صهیونیستی به واسطه بیداری اسلامی در منطقه منزوی شده است روز قدس از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

در این بیانیه افزوده است: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهد داد که ملت ایران همچنان به آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب پایبند هستند.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ملت های مسلمان به ویژه ملت ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله روز قدس پاسخ جنایات صهیونیست ها را خواهند داد.

 

در بیانیه نماینده ولی فقیه در لرستان، روز قدس نماد اتحاد مسلمانان بیان شده و آمده است: با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» مسلمانان جهان ریشه رژیم صهیونیستی برکنده خواهد شد.

 

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: شکست اسراییل در مقابل حزب الله در جنگ 33 روزه و شکست این رژیم در جنگ 22 روزه غزه خود نشانی از نزدیک بودن نابودی رژیم اشغالگر قدس است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: پیروزی فلسطین نزدیک است و راهپیمایی امسال ملت مسلمان ایران و دیگر ملت های آزاده جهان پاسخی به یاوه گویی های سردمداران زورگوی دنیا از جمله فرانسه خواهد بود.

 

این بیانیه می‌افزاید: ضروری است برادران و خواهران دینی ما با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس در جبهه حق حضور یافته، تنفر و انزجار خویش را از جنایات و حاکمیت رژیم صهیونیستی اعلام کنند./9459/پ203/ح

ارسال نظرات