۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۲۷۴۲۰۴
رییس موسسه دارالزهرا خبر داد؛

استقبال سیاستمداران از کتاب «بایدها و نبایدهای بودجه»

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه دارالزهرا از استقبال سیاستمداران از کتاب «بایدها و نبایدهای بودجه» در نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد و گفت: نامه تاریخی حضرت آیت‌الله صافی به مجلس شورای اسلامی درباره بودجه در قالب کتابی به همراه دستخط این مرجع شریف منتشر و در نمایشگاه بین المللی قران کریم در حال عرضه است.
کتاب «بايدها و نبايدهاي بودجه»

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، حجت الاسلام سید ابوالحسن معنوی،‌ رییس موسسه دارالزهرا سلام الله علیها وابسته به دفتر  حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، با اشاره به استقبال سیاسیون و دولت مردان از کتاب «بایدها و نبایدهای بودجه» در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: این کتاب که در قطع پالتویی به تازگی منتشر شده است برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافت و اکنون در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه می شود.

 

رییس مؤسسه دارالزهرا سلام الله علیها  گفت: این مرجع تقلید در ابتدای دهه 1360 شمسی، در مقام دبیری شورای نگهبان مسئولیت دفاع از قوانین شرع مبین در برنامه‌ریزی نظام اسلامی را عهده‌دار بود که در نامه‌ای تاریخی به مجلس شورای اسلامی، بایدها و نبایدهای بودجه از نظر اسلام را تذکر داد.

 

وی افزود: نامه تاریخی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به مجلس شورای اسلامی درباره بودجه در قالب کتابی به همراه دستخط این مرجع شریف منتشر و در نمایشگاه بین المللی قران کریم در حال عرضه است.

 

حجت الاسلام معنوی اضافه کرد: پس از ارسال این نامه به نمایندگان، مورد استقبال گسترده قرار گرفته و در دفعات بعدی تنظیم و بررسی بودجه، این نامه بین برنامه‌نویسان و نمایندگان توزیع شد.

 

وی ادامه داد: این سند تاریخی مهم، با توجه به شرایط خاص و مخالفت‌هایی که آن زمان، علیه احکام اقتصادی اسلام حتی در اذهان برخی برنامه‌نویسان رسوخ کرده بود نوشته شد.

 

رییس مؤسسه دارالزهرا سلام الله علیها بیان کرد: این اقدام  که به صورت مبتکرانه توسط یک عالم دینی، صورت گرفت، نشان از آینده‌نگری و دوراندیشی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی دارد./998/د101/ف

ارسال نظرات