۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۲۷۵۴۳۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

شکستن تحریم ها به معنای رفاه مردم نیست/اقتصاد مقاومتی تنها راه خروج از بحران اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که شکست تحریم‌ها هرگز به معنای رفاه ایران نیست، تصریح کرد: تنها راه ایران برای خروج از بحران همان اقتصاد مقاومتی است و همه دولت‌مردان باید برای بازگشت به سوی حمایت از تولیدات داخلی حرکت کنند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، با اشاره به 26 تیرماه سالروز آغاز به کار شورای نگهبان قانون اساسی در سال 52 در کشور، بیان داشت: این شورا نقش ‌آفرینی عظیمی در طول این سال ‌ها داشته و اسلامی بودن و سلامیت نظام را در عرصه‌های مختلف تضمین کرده است.

 

امام جمعه شهرکرد، اقدامات شورای نگهبان را جهادی عنوان کرد و افزود: عده‌ای اعمال این شورا را تحمل نمی ‌کنند، اما این افراد بدانند تضعیف شورای نگهبان به معنای تضعیف سلامت و اسلامی بودن نظام است.

 

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با تبریک پیشاپیش عید فطر، زکات فطره برای هر فرد را 60 هزار ریال دانست و خاطرنشان کرد: نماز عید در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) از ساعت 7 صبح برگزار خواهد شد و اگر سرریز جمعیت داشتیم مردم برای اقامه نماز در خیابان‌ها خواهند ایستاد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای بیان داشت: توافق اخیر به سبب این که برخی از دستاوردها را برای کشور داشت، مثبت بوده است.

 

وی این دستاوردها را اثبات صلح ‌طلب بودن ایران به همه دنیا، خلع‌ سلاح دشمن و جلوگیری از پیاده کردن نقشه ایران‌هراسی در دنیا، نشان دادن اقتدار ایران به دنیا و مجبور کردن قدرت ‌های بزرگ دنیا به نشستن پشت میز مذاکرات با ایران دانست و افزود: باید مراقب باشیم و به گفته رهبر باید با این توافق با عقلانیت برخورد کنیم.

 

امام جمعه شهرکرد به پیگیری مداوم مذاکرات از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: ایستادگی مردم در این سال‌ها، آگاهی رهبر و تلاش‌های تیم مذاکره ‌کننده سبب شد مذاکرات به این مرحله برسند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که دولت ‌های غربی و آمریکا با صراحت می‌گویند با رفتارهای جمهوری اسلامی ایران مشکل داریم، تأکید کرد: منظور این‌ ها از رفتار ایران حمایت از فلسطین، یمن، عراق و هر مظلوم دیگر در دنیا است و سخن اصلی ایران همان بوده که رهبر فرمودند تا استکبار هست مبارزه با استکبار هم خواهد بود.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به یقین توافق باید بررسی شود و اگر به خطوط قرمز در آن توجه نشده است، مشکلات آن برطرف شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که شکست تحریم‌ها هرگز به معنای رفاه ایران نیست، تصریح کرد: تنها راه ایران برای خروج از بحران همان اقتصاد مقاومتی است و همه دولت‌مردان باید برای بازگشت به سوی حمایت از تولیدات داخلی حرکت کنند./9457/پ202/ب2

ارسال نظرات