۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۷۶۱۶۳
با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان؛

مراسم بزرگداشت شهید مدافع انقلاب در آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت و چهلمین روز شهادت سرهنگ پاسدار شهید روح الله سلطانی با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در شهرستان آمل برگزار می شود.
پناهيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مراسم بزرگدشت و چهلمین روز شهادت سرهنگ پاسدار شهید روح الله سلطانی، معاون عملیات لشگر 25 کربلا استان مازندران در شهرستان آمل برگزار می شود.

 

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان، استاد برجسته حوزه و دانشگاه و مداحی حاج مهدی مختاری در روز جمعه دوم مرداد و از ساعت 10 صبح در روستای کچب کلوای بخش شهیدپرور دابودشت شهرستان آمل صورت می گیرد.


گفتنی است؛ سرهنگ پاسدار شهید روح الله سلطانی در درگیری با گروهک پژاک در شمال غرب کشور به عنوان مدافع مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهادت رسیده است.


پنجمین یادواره سرداران و شهدای منطقه دلارستاق آمل برگزار می شود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، پنجمین یادواره سرداران و 88 تن از شهدای والامقام منطقه دلارستاق شهرستان آمل در روز پنج شنبه، اول مرداد و از ساعت 15:30 عصر برگزار می شود.


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین معلمی، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری سخنرانی، سردار حمیدزاده، معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور و مشاور قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح به روایتگری و حاج سید مهدی میرداماد به مداحی می پردازد.


این مراسم معنوی به همت ستاد یادواره سرداران و شهدای منطقه دلارستاق و هیات جنت الرضا(ع) شهرستان آمل در آستانه مبارکه امامزادگان جوانمرد و حمزه(ع) کهرود واقع در جاده هراز برگزار می شود.


برگزاری یادواره شهدای روستای لاسم آمل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، یادواره 30 شهید گرانقدر روستای لاسم شهرستان آمل در روز جمعه دوم مرداد و از ساعت 10 در مسجد جامع روستای لاسم از توابع بخش لاریجان صورت می گیرد.


در این مراسم سردار کریم پور، مشاورعالی فرمانده سپاه قدس و یادگار هشت سال دفاع مقدس به سخنرانی و کربلایی محمدحسین صالحی به مداحی می پردازد./1314/پ203ب1

ارسال نظرات