۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۷۷۳۶۶
سرپرست حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی؛

فعالیت تبلیغی بانوان طلبه در بیش از 170 مسجد ارومیه

خبرگزاری رسا ـ سرپرست حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی در تشریح عملکرد تبلیغی بانوان طلبه در ماه مبارک رمضان از استقرار طلاب خواهر در 120 مسجد شهر ارومیه و 50 مسجد روستایی این شهر خبر داد.
حجت الاسلام حميد راحلي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام حمید راحلی، سرپرست حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان غربی از برگزاری گردهمایی مبلغان خواهر در شهر ارومیه خبر داد.

 

وی گفت: این همایش با حضور بیش از 250 نفر از طلاب خواهر، مبلغان و فارغ التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران استان برگزار شد.

 

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه شهر ارومیه به بیان خط و مشی تبلیغ پرداخت.

 

وی ادامه داد: سخنران دیگر مراسم حجت‌الاسلام علیرضا ایمانی مقدم، عضو هیأت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب بود که به تشریح فنون تبلیغ پرداخت.

 

حجت‌الاسلام راحلی در ادامه سخنان خود به تشریح عملکرد تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه در ماه مبارک رمضان پرداخت و عنوان کرد: طلاب خواهر در این ماه مبارک در مساجد فاقد مبلغ برای تبلیغ معارف قرآن و عترت مستقر شدند.

 

وی تأکید کرد: در ماه رمضان خواهران طلبه برای تبلیغ معارف الهی و بیان احکام در 120 مسجد شهر ارومیه و 50 مسجد روستایی این شهر به فعالیت پرداختند.

 

سرپرست حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان غربی، بیان احکام، مسائل دینی و اعتقادی را از جمله برنامه‌های تبلیغی بانوان طلبه دانست و گفت: همچنین مبلغان در امر تبلیغ به بیان و روشنگری جایگاه و مقام ولایت فقیه، امام راحل و رهبر معظم انقلاب پرداختند.

 

وی یادآور شد: مساجد شهر ارومیه فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغ بانوان طلبه است که باید از آن نهایت بهره را برد.

 

حجت‌الاسلام راحلی حضور در پایگاه‌های مساجد، ‌حلقه‌های صالحین و برنامه‌های تلویزیونی را از دیگر فعالیت‌های تبلیغی بانوان طلبه عنوان کرد و گفت: حدود 40 نفر از طلاب خواهر تحصیل کرده در برنامه‌های مختلف همانند گفت‌وگو و هم‌اندیشی صدا و سیمای استان آذربایجان غربی حضور فعال داشته و دارند که مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

 

وی تعداد طلاب خواهر فعال در برنامه‌های اعتکاف شهر ارومیه به ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان را بیش از 150 نفر دانست و گفت: تاکنون بسیاری از مراسم‌های اعتکاف بانوان در سطح استان با حضور بیش از 400 طلبه خواهر مبلغ برای بیان احکام و مسائل دینی برگزار شده است./978/د102/ی

ارسال نظرات