۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۲۷۷۴۴۹

حوزه هنری قم با ۲۵ اثر به جشنواره تولیدات استانی می‌رود

خبرگزاری رسا ـ حوزه هنری استان قم با ۲۵ اثر تولیدی در حوزه هنرهای تصویری به استقبال چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری می‌رود.
داوري

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، روح الله داوری مسئول واحد هنرهای تصویر حوزه هنری قم در گفتگویی ابراز داشت: حوزه هنری استان قم با 25 اثر تصویری در چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری حضور خواهد داشت.

 

وی در ادامه بیان داشت: از این تعداد اثر ارسالی به کمیته هنرهای تصویری جشنواره تولیدات، 20 اثر فیلم داستانی، 2 اثر نماهنگ، 2 فیلم مستند و یک اثر پویانمایی ساخته شده با تکنیک موشن گرافیک بوده‌است.

 

داوری همچنین ابراز داشت: این تعداد اثر گلچین تولیدات دو سال اخیر حوزه هنری قم هستند و تعدادی از آنها پیش از این در جشنواره‌های مختلف بین المللی، ملی و یا استانی حضور داشته و موفق به کسب رتبه و مقام شده‌اند.

 

مسئول واحد تصویری حوزه هنری قم در پایان گفت: این آثار عموما با موضوع انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سبک زندگی ایرانی اسلامی تولید شده‌اند.

 

چهارمین دوره جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری 7 تا 9 مهرماه سال 1394 به میزبانی حوزه هنری اصفهان برگزار خواهد شد.

 

در این جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در 6 کمیته تخصصی ادبیات، تجسمی، تصویری، محصولات فرهنگی، فرهنگ و مطالعات پایداری، هنرهای نمایشی و موسیقی مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرد تا در نهایت از صاحبان آثار برگزیده در مراسمی تقدیر شود./1325/د102/ی

ارسال نظرات