۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۷۷۵۵۶
ویژه تشکل های بسیج دانشجویی؛

مراسم اختتامیه دومین دوره تربیتی «شهید چمران» در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی طرح ولایت در دانشگاه های خراسان رضوی گفت: مراسم اختتامیه دومین دوره تربیتی «شهید چمران» با سخنرانی آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد ویژه تشکل‌های دانشجویی در مشهد برگزار می‌شود.
شهيد چمران

رفیعی، دبیر اجرایی طرح ولایت در دانشگاه های خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: اختتامیه دومین دوره تربیتی «شهید چمران» روز شنبه دهم مرداد در مشهد برگزار می شود.

 

وی با بیان این که در حال حاضر دوره های آموزشی این طرح از پنجم مرداد در دانشگاه الزهرا مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این دوره ها حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران و داود گودرزی مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کشور به سخنرانی پرداختند.

 

رفیعی با بیان این که اختتامیه این دوره ها در دهم مرداد برگزار می شود، بیان داشت: همه روزه سخنرانی های عمومی از ساعت 18 در دانشگاه الزهرا(س) مشهد صورت می‌گیرد، امروز هفتم مرداد نیز استاد تشکری با موضوع تحولات منطقه به سخنرانی می‌پردازد.

 

دبیر اجرایی طرح ولایت در دانشگاه های خراسان رضوی افزود: فردا در مراسم سخنرانی آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد و فرشته روح افزا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به موضوع تقوی در تشکیلات اسلامی می‌پردازند.

 

وی با بیان این که شرکت کنندگان در این دوره مباحث تربیتی، تبیین نظام جامع آموزشی بسیج دانشجویی، مباحث انسان شناسی، معرفتی و بصیرتی را فرا می‌گیرند، اظهار کرد: سیر مطالعاتی سبک زندگی اسلامی، سیر روش تحلیل سیاسی، جنگ نرم و عملیات روانی از جمله دیگر سرفصل های این دوره است.

 

دبیر اجرایی طرح ولایت در دانشگاه های خراسان رضوی تصریح کرد: در دومین دوره تربیتی «شهید چمران» گواهی شرکت در این دوره برای دانش آموختگان پس از برگزاری آزمون پایانی صادر می‌شود.

 

گفتنی است، دومین دوره تربیتی «شهید چمران» از پنجم مرداد تا دهم مرداد در دانشگاه الزهرا(س) مشهد در حال برگزاری است./934/ت302/ح

ارسال نظرات