۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۷۷۷۹۳

نخستین گردهمایی سراسری نمایندگان مشعر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین گردهمایی سراسری نمایندگان موسسه فرهنگی هنری مشعر ، با حضور نمایندگان 31 استان کشور در مرکز جلسات حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.
اولين گردهمايي سراسري نمايندگان مشعر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، اولین گردهمایی سراسری نمایندگان موسسه فرهنگی هنری مشعر ، با حضور نمایندگان 31 استان کشور در مرکز جلسات حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

 

در این جلسه علاوه بر نمایندگان استانی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مظلومی معاون امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری ، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابراهیمی مدیر تامین محصولات فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری ، جهانی مدیر بهبود فرایند و فن آوری اطلاعات و دکتر تقی پور مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری مشعر و مدیران این موسسه برگزار شد.

 

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری مشعر در این گردهمایی با اشاره به جایگاه ویژه مشعر گفت: این موسسه مانند دانشگاهی است که دارای دانشکده های مختلف با رسالتهای متنوع می باشد. دکتر تقی پور از همه نمایندگان خواست در راستای ارتقاء سطح خدمات به حجاج بیت الله الحرام و عتبات عالیات تلاش مضاعف کنند.

 

مدیر عامل مشعر به نقش امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اختصاص نقش اساسی به مردم در همه امور اشاره کرد و گفت: این موسسه در صدد است با همکاری اقشار مختلف مردم ، دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه گام های بلندی در جهت خدمت به زائران بردارد./1330/د101/س

 

ارسال نظرات