۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۷۸۰۶۶
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مردم ایران هرگز جنایت های آمریکا را فراموش نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به جنایت های آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران هرگز جنایت های آمریکا را فراموش نخواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، به روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اشاره کرد و گفت: حقوق بشر واقعی را باید در اسلام یافت، چرا که آیات قرآن بر تکریم کرامت انسانی تأکید دارد.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام تصریح کرد: متأسفانه امروز حقوق بشر به ابزاری در دست ستمگران تبدیل شده است تا به واسطه آن اهرم فشاری علیه حقوق بشر اسلامی داشته باشند.


به گفته امام جمعه شهرکرد، در حالی که پرونده آمریکا در بمباران هیروشیما، بسیار نگین است، اما این کشور امروز مدعی مبارزه با سلاح های کشتار جمعی است و این شرم آور است و جای تعجب دارد.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: ایران باید مدعی مبارزه با سلاح های کشتار جمعی باشد نه غربی ها، چراکه سلاح های کشتار جمعی در ایران حرام است و این فتوای رهبر معظم انقلاب برای همه آحاد مردم است.


این مقام مسؤول با اشاره به این که آمریکا در هر حالی شیطان بزرگ و دشمن واقعی ایران است، تأکید کرد: جای تعجب است که عده ای نزدیک شدن به آمریکا را سبب خوشحالی و خشنودی مردم می دانند که این اشتباه بزرگی است چراکه آمریکا دشمن ایران است و هیچ گاه نباید از دشمن انتظار کمک و یاری داشت.


خطیب جمعه شهرکرد با بیان این که هوشیاری مردم انقلابی و بصیر ایران، اجازه نفوذ آمریکا به خاک ایران را تحت هیچ شرایطی نخواهند داد، گفت: رهبر معظم انقلاب با نظارت مستمر بر روند مذاکرات هسته ای و تشریح خط قرمزها و خط دهی به تیم مذاکره کننده نشان دادند که آمریکا رویای نزدیک شدن به ایران را در خواب هم نخواهد دید.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به جنایت های آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم ایران هرگز جنایت های آمریکا را فراموش نخواهد کرد و از یاد نخواهند برد زمانی را که آمریکا با حمایت از آل سعود، دست به کشتار حجاج ایرانی و هزاران جنایت دیگر زد.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه به دوازدهم مردادماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات نیز اشاره کرد و با مطلوب ارزیابی کردن تبلیغ انقلابی این شورا گفت: این شورا در زنده نگهداشتن آرمان های انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد و به یقین وجود فقیه با بصیرتی چون آیت الله جنتی از برکات این شورا است.


این مقام مسؤول، به روز انتقال خون اشاره کرد و با بیان این که این اقدام حرکتی خداپسندانه و از نیازهای امروز جامعه است، خاطرنشان کرد: اهدا خون نوعی صدقه دینی است که از روحیه ایثار و ازخودگذشتگی انسان نشأت می گیرد و به یقین ثوابی الهی دارد./9457/پ201/ب4

ارسال نظرات