۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۸۰۲۹۳
سفیر عراق در دیدار با آیت الله نوری همدانی:

خود را سرباز مرجعیت می دانم/ حمایت ایران پیروزی های زیادی را نصیب ملت عراق کرده است

خبرگزاری رسا ـ سفیر جدید عراق در ایران با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار کرد و با بیان این که دو کشور دارای هدف، مذهب و دشمن مشترک هستند، بر لزوم همکاری تأکید کرد.
سفير جديد عراق در ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید راجح الموسوی، سفیر جدید عراق در ایران به همراه مستشار سیاسی خود ظهر امروز با حضور در دفتر حضرت آیت الله حسین نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

 

وی در این دیدار خود را نیازمند توصیه‌ها و راهنمایی‌های مراجع دانست و گفت: تمام تلاش خود را برای هماهنگی میان دولت ایران و عراق خواهم کرد و از این که نماینده عراق در ایران هستم احساس خرسندی می‌کنم.

 

الموسوی در ادامه از توافق هسته ای ایران با 5+1 به عنوان پیروزی همه مسلمانان یاد کرد و اظهار داشت: تا زمانی که ایران در خط امام خمینی(ره) باشد و به توصیه های حضرت آیت الله خامنه ای عمل کند می تواند به پیروزی های خود در عرصه بین المللی ادامه بدهد.

 

وی با بیان این که دو کشور دارای هدف، مذهب و دشمن مشترک هستند، بر لزوم همکاری تأکید کرد و افزود: ملت بزرگ ایران امروز در مقابل داعش که آسیب زیادی به عراق می‌رساند ایستادگی می‌کند و با حمایت‌های ایران پیروزی های زیادی نصیب عراق شده است.

 

سفیر عراق در ایران خود را سرباز مرجعیت دانست و گفت: با پیروی از مراجع می‌توانیم بر دشمنان پیروز شویم و در راستای پیشبرد اهداف خود انجام وظیفه کنیم./843/پ202/ج

ارسال نظرات