۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۲۸۱۰۴۳
فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران:

مسجد بهترین پایگاه برای تربیت مردم به ویژه جوانان است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: امروز در مساجد حلقه‌های صالحین تشکیل می‌شود که در آن همه سنین و روحانیون حضور خوبی دارند، مساجد بهترین پایگاه برای تربیت همه مردم به ویژه جوانان است.
نصيري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی نصیری، فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران، عصر امروز در همایش بزرگداشت ائمه جماعات مساجد شهرری که در تالار شیخ صدوق حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) گفت: سپاه سیدالشهداء استان تهران در راستای تکریم و جذب مردم به مساجد جلساتی را با ائمه جماعت برگزار کرده است.

 

وی افزود: محوریت نشست سپاه سیدشهداء با ائمه جماعات ایجاد تفاهم‌نامه فرهنگی برای جذب مردم و به ویژه جوانان است.

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران تصریح کرد: در این جلسات کارگروهی برای بررسی و رفع مشکلات پایگاه‌های بسیج و مساجد شکل گرفت.

 

سردار نصیری با اشاره به اینکه هدف از این جلسات، گفت: مساجد بهترین پایگاه برای تربیت همه مردم به ویژه جوانان است.

 

وی با اشاره به حلقه‌های صالحین که در مساجد تشکیل شده، بیان داشت: امروز در مساجد حلقه‌های صالحین تشکیل می‌شود که در آن همه سنین و روحانیون حضور خوبی دارند.

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران اظهار داشت: سپاه سیدالشهداء با ایجاد هماهنگی بین یایگاه‌های بسیج  و امور مساجد توانست رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

 

سردار نصیری گفت: یکی از کارهای بسیار مهم شهرستان‌های استان تهران همین نشست‌ها است که بین فرمانده‌هان بسیج و روحانیون هر شش ماه یکبار برگزار می‌شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این اقدامات صورت گرفته نتیجه و خروجی خوبی داشته باشیم./807/پ202/ح

ارسال نظرات