۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۲۸۱۴۷۲
مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی:

رسانه‌های بی‌خاصیت اعتماد مردم را از خود سلب می کنند

خبرگزاری رسا ـ اعضای هیأت مدیره و بازرسان تشکل‌های مطبوعاتی آذربایجان‌شرقی با مدیرکل اطلاعات استان دیدار و گفت‌وگو کردند.
وزارت اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اعضای هیأت مدیره و بازرسان تشکل‌های مطبوعاتی آذربایجان‌شرقی با مدیرکل اطلاعات استان دیدار و به ارایه نکته نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در راستای ارتقای سطح کیفی رسانه‌های فعال در استان پرداختند.

 


بنابر این گزارش، در این نشست که با حضور اعضای هیأت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات، انجمن مدیران مسؤول مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان‌شرقی همراه بود، هر یک از حاضران با ارائه دیدگاه‌های خود نسبت به رفع کاستی‌های موجود و حفظ قوت‌های مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی تأکید کردند.

 


همچنین رضایی، مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی در این نشست صمیمی دو ساعته طی سخنانی با بیان این‌که آذربایجان شرقی با وجود مرزی بودن، از لحاظ شاخص های امنیتی در زمره استان های موفق و امن کشور به شمار می رود، اظهار داشت: تلاش خالصانه فعالان رسانه ای استان جای تقدیر و تشکر دارد، چراکه در سایه این تلاش ها شاهد تحولات عظیم در استان هستیم.

 


وی خبرنگاران را ناظر بر عملکرد مسؤولان دانست و با تأکید بر رعایت اخلاق حرفه‌ای در کار رسانه‌ای گفت: خبرنگار در جامعه باید آزادانه فعالیت حرفه ای و اخلاق مدار خود را ادامه دهد و نگاه های سلیقه ای نباید مانع از فعالیت آنان باشد، انتقاد حق مسلم رسانه هاست، این‌که رسانه ها صرفا تریبون دستگاه ها باشند و به جز تعریف و تمجید مطلب دیگری ننویسند، بی تردید اعتماد عمومی نسبت به آنها روز به روز کاهش می یابد.

 


رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح شباهت‌های کار خبرنگاران با سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات پرداخت و گفت: هر دو نهاد بر تمامی امور نظارت دارند، رسانه‌ها نیمه روشن مسائل را انعکاس می دهند و سربازان گمنام امام زمان(عج) نیمه تاریک و پنهان امور را رصد می کنند.

 


گفتنی است، در ادامه این نشست صمیمی برخی معضلات و مشکلات جامعه خبری و رسانه‌ای آذربایجان شرقی مطرح شد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات