۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۲۸۳۰۷۷
دختر امام خمینی:

شیخ زکزاکی روحانی اهل علم و عمل است

خبرگزاری رسا - دختر امام خمینی (ره) در مراسم تجلیل از شیخ زکزاکی گفت: شیخ زکزاکی روحانی اهل علم و عمل است و تنها به یک بعد نمی اندیشد..
علامه شيخ ابراهيم زکزاکي، رهبر شيعيان نيجريه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، زهرا مصطفوی دختر امام خمینی (ره) در مراسم تجلیل از «شیخ ابراهیم زکزاکی »رهبر شیعیان نیجریه که بعد از ظهر امروز در سالن شهید مصطفی رهنما جمعیت دفاع از فلسطین برگزار شد، گفت: شیعه در طول تاریخ شخصیت های والا و برجسته داشته است که علم و عمل را با هم پیوند داده اند.

 

دختر امام خمینی (ره) بیان کرد: شیخ زکزاکی در عرصه مقاومت تلاش بسیار کرد و در مقابله با ظلم و جور جهاد کرد و شیعه به داشتن این شهدا افتخار می کند .

 

مصطفوی اظهار داشت: سالها است که در خدمت ایشان هستم و از مباحت ایشان استفاده می کنم، شیخ زکزاکی از نسل روحانیونی است که اهل علم و عمل هستند و تنها به یک بعد توجه ندارند.

 

وی تأکید کرد: چندین سال است از نزدیک ایشان را می شناسم و ایشان خدمت بزرگی به شیعه و سنی کرده اند.

 

دختر امام خمینی (ره) با بیان اینکه شیخ زکزاکی بعد از تحصیل به کشورشان بازگشتند، افزود: ایشان هزاران نفر را به دین اسلام و مذهب تشیع دعوت کرد و  در این راه موفق بوده اند.

 

 مصطفوی در ادامه صحبت های خود گفت: مصداق کار ایشان این است که خدا بهترین وعده ها را به مجاهدین و جهادگران دادده است.

 

وی با بیان اینکه ایشان فرزندان برومند خود را در راه دفاع از اسلام تقدیم کرده اند، بیان کرد: مردم ایران و مسوولان نظام با راهنمایی خردمندانه رهبری همواره حامی ملت مستضعف هستند و همیشه علیه ظلم مبارزه می کنند و سرنوشت شیعیان بسیار مهم است.

 

دختر امام خمینی (ره) کشتارهای مردم بی دفاع نیجریه را بی رحمانه دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس این گفته امام خمینی (ره) ما افتخار می کنیم که دشمنان ما جنایتکار هستند، چرا که حقانیت اسلام از رفتار ناپسند آنها قابل تشخیص است.

 

مصطفوی در پایان صحبت های خود گفت: جهان بدون عدالت همانند جنگل بی رحم، بی قانون است و انسان بدون اخلاق به همنوع خود رحم نمی کند لذا داشتن اخلاق برای بشر ضرورت دارد.

 

شایان ذکر است که در روز قدس سال گذشته سه تن از فرزندان شیخ زکزاکی توسط پلیس نیجریه با شهادت رسیدند./818/پ202/ج

 

ارسال نظرات