۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۸۳۱۲۴
مدیر حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

آغاز ساخت ساختمان جدید مدرسه علمیه نجمیه در ازنا

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان از کلنگ زنی مدرسه علمیه نجمیه ازنا خبر داد و گفت: به زودی ساخت ساختمان جدید این مدرسه علمیه آغاز می شود.
مرکز مديريت حوزه هاي علميه خواهران

حجت الاسلام سید نواب حسنی، مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که حوزه علمیه خواهران لرستان از سال 1387 آغاز به فعالیت کرده است، عنوان کرد: 11 مدرسه علمیه خواهران در لرستان مشغول فعالیت است.

 

وی بیان داشت: امروز بیش از هزار و 260 طلبه خواهر در مدارس علمیه لرستان مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید نیز بیش از 360 طلبه در مدارس علمیه استان پذیرفته می شود.

 

حجت الاسلام حسنی با اشاره به این که برخی مدارس علمیه استان در ساختمان استیجاری مشغول فعالیت هستند، افزود: ساخت ساختمان این مدارس مورد توجه است.

 

وی با اشاره به این که مدرسه علمیه نجمیه ازنا از سال 1390 در مکانی استیجاری فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: زمینی با زیر بنای هزار و 400 متر مربع برای ساخت این مدرسه علمیه درنظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام حسنی با بیان این که به زودی ساخت ساختمان جدید مدرسه علمیه نجمیه ازنا آغاز می شود، تصریح کرد: ساختمان این مدرسه علمیه در دو طبقه آموزشی ساخته می شود.

 

وی کمبود فضای فیزیکی را از مهم ترین دغدغه های طلاب مدرسه علمیه نجمیه ازنا بیان کرد و ابراز داشت: امید است با ساخت این مدرسه مشکلات و دغده های طلاب برطرف شود.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان این که وجود فضای آموزشی موجب می شود امکانات آموزشی بیشتری در اختیار طلاب قرار گیرد، عنوان داشت: استفاده طلاب از امکانات آموزشی در جهت تقویت فعالیت حوزوی طلاب مؤثر است./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات