۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۲۸۳۳۶۹
آیت الله مظاهری:

بزرگترین نعمت مردم کشور محبت به اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه علمیه اصفهان با بیان این که اگر دست عنایت امام زمان(عج) از سر تشیع برداشته شود، دشمنان اسلام، از مکتب تشیع چیزی باقی نمی گذارند، گفت: بزرگترین نعمت مردم کشور ما محبت اهل بیت است.
درس خارج فقه آيت الله مظاهري در مدرسه صدر بازار اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه های علمیه اصفهان در مسجد امیرالمؤمنین جی با تبریک سالروز تولد امام رضا(ع) گفت: محبت اهل بیت بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما داده است.

 

وی در ادامه با بیان این که جلسات روضه خوانی مکتب تشیع را حفظ کرده است، افزود: اهل بیت هر فرصتی که به دست می آوردند، به طور مخفیانه از مداحان دعوت می کردند تا برایشان روضه بخواند.

 

رییس حوزه های علمیه اصفهان ابراز داشت: در زمان ائمه با ایجاد فضای خفقان، مداحان با خطرات زیادی روبرو بوده اند، ولی در زمان امام رضا(ع)، این مشکل وجود نداشت.

 

وی افزود: بقای تشیع مرهون همین روضه خوانی ها است، چرا که در این جلسات معارف اهل بیت بیان می شود و افراد زیادی از گمراهی نجات پیدا می کنند.

 

حضرت آیت الله مظاهری در ادامه با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) گفت: اگر دست عنایت امام زمان(عج) از سر تشیع برداشته شود، دشمنان اسلام، از مکتب تشیع چیزی باقی نمی گذارند.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه اصفهان با اشاره به خصوصیات دوران انتظار، بیان داشت: در حکومت امام زمان(عج) عدل در کل جهان برقرار می شود و ما امیدواریم که این زمان را درک کنیم.

 

وی در پایان با توجه به ولایت مداری مردم قم ابراز داشت: در شهر قم هیچوقت مذهبی به جز شیعه وجود نداشته است، چرا که افراد این شهر علاقه زیادی به اهل بیت دارند./867/پ202/ش

ارسال نظرات