۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۸۳۷۵۵

چند خبر کوتاه از استان مرکزی

خبرگزاری رسا ـ برگزاری گرامیداشت شهدای ترور و مبارزه با تروریسم در اراک، برگزاری دومین جلسه کارگروه دفاع مقدس آموزش و پرورش خمین و ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مردم در مسجد الزهرا اراک از عناوین اخبار کوتاه استان مرکزی است.
اخبار کوتاه استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، هفدهمین آیین یک مسجد، یک فرمانده و یک خاطره همزمان با هفته دولت و سالروز مبارزه با تروریست و به همت ستاد کنگره سرداران و فرماندهان شهید استان مرکزی و با حضور نویسنده کتاب کلت 45 برگزار می‌شود.

 

این آیین امشب پنجشنبه پنچ شهریورماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد امام علی شهرک بعثت فاز دو اراک برگزار می شود.

 

در این آیین که به مناسبت هفته دولت و سالروز مبارزه با تروریست برگزار می شود یاد و خاطره شهدای ترور و مبارزه با تروریسم در استان را گرامی می دارند.

 

برگزاری دومین جلسه کارگروه دفاع مقدس آموزش و پرورش خمین

حجت الاسلام داود حبیبی، نماینده ولی فقیه در سپاه خمین در این جلسه گفت: در دوران دفاع مقدس شهیدان با نثار جانشان دین خود را نسبت به آرمان های انقلاب و پاسداری از مرزهای اعتقادی ادا کردند.


حجت الاسلام حبیبی اظهار داشت: شهیدان چراغان پر فروغ بشریت و ماندگاران عالم هستند، شهدا با خدا معامله کردند و راه سعادت را برای خود و مسیر حقیقت و هدایت را به ما نشان دادند.

 

وی با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) و گرامیداشت هفته دولت و یاد خاطره شهدای والامقام رجایی و باهنر افزود: ما هرچه داریم از شهیدان، انقلاب و دوران دفاع مقدس داریم.


نماینده ولی فقیه در سپاه خمین با بیان اینکه دفاع مقدس گنج پر‌بهایی است که بخشی از آن پاسداشت از پایداری، ایثار و شهادت رزمندگان و پیشکسوتان است، ادامه داد: این ایام یادآور دفاع مشروع ملتی غیور‌ است که با تمام وجود با تکیه بر ایمان، اعتقاد قلبی و ‌‌رهبری‌‌های حکیمانه امام راحل(ره) از سرزمین‌، شرافت و عزت کشورمان دفاع کردند.


حجت الاسلام حبیبی بیان کرد: باید با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی بتوانیم مهری دلنشین را برای دانش آموزان و اولیای آنها به ارمغان آوریم.

 

شهیدان رجایی و باهنر با عمل صادقانه به نظام اسلامی عزت دادند

سید مهدی ساداتی در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمین و با اشاره به اینکه نقش دولت در بهبود زندگی مادی و معنوی مردم مهم است اظهار داشت: دولت نه تنها برای زندگی مادی مردم فعالیت می کند، بلکه باید در کنارش زندگی معنوی و روحانی آنها را نیز مورد توجه قرار دهد.


فرماندار شهرستان خمین گفت: وحدت ملت ایران با محوریت ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که سبب شد از ابتدای انقلاب تا به امروز، جمهوری اسلامی در دنیا و در منطقه سربلند و استوار باشد.


ساداتی ادامه داد: ایثار و جانفشانی ملت و رزمندگان اسلام در دوران شکوهمند انقلاب و دفاع مقدس مبین این مطلب است که مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی در همه لحظات بر روی اصول و ارزش‌های انقلاب خود پافشاری کرده و با پیروی از ولایت فقیه هیچگاه از آن کوتاه نخواهند آمد.


فرماندار شهرستان خمین بیان کرد: هرچه داریم به برکت خون شهدا و وظیفه ماست که یاد و خاطره آنها را زنده بداریم و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهیم.


وی ابراز داشت: آموزش و پرورش و فرمانداری در یک مسیر و در راستای خدمت به مردم تلاش می کنند، تعامل بین این دوستگاه روند پیشرفت، در امور آموزشی و پرورشی شهر را تسریع می کند.

 

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مردم در مسجد الزهرا اراک

سازمان بسیج حقوقدانان سپاه روح الله استان مرکزی شب گذشته همزمان با شام میلاد امام رضا(ع) در مسجد الزهرای اراک حضور یافت و به ارائه مشاوره حقوقی رایگان پرداخت.



در این برنامه تعدا سی تن از وکلای بسیجی که شامل انزه خانم و آقا می شدند به ارائه مشاوره ی حقوقی به صورت رایگان پرداختند.



این قبیل مشاوره ها در بازه های زمانی و در مکان هیا گوناگون از سوی سازمان بسیج حقوقدانان سپاه روح الله استان مرکزی برگزار می شود و ردم به صورت کاملا رایگان از مشاوره حقوقی بهره مند می شوند./842/پ203/ب4

ارسال نظرات