۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۲۸۳۸۶۰
فرماندار قم:

افتتاح 231 پروژه عمرانی در هفته دولت

خبرگزاری رسا ـ فرماندار قم از افتتاح 231 پروژه دولتی در استان قم با سرمایه‌گزاری حدود 238 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: در حوزه خدمات شهری تا در سال آینده پردیسان از سه مسیر به قم متصل شود و مشکل رفت ‌و آمد آن برطرف شود.
 رضا سيار، فرماندار قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رضا سیار، فرماندار قم، ظهر امروز در سخنرانی بعد از نماز جمعه پردیسان قم، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و تبریک دهه کرامت، گفت: دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته و با توجه به راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی، به رشد قابل توجهی هم دست یافته است.

وی با اشاره به جنگ دیپلماسی ایران و غرب، گفت: بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب دولت موفق شد پرونده مذاکرات را ببندد و با تعیین تکلیف مذاکرات بهانه را از دست دشمن بگیرد و این دست‌آورد فقط در سایه راهنمایی‌های رهبری بدست آمد.

سیار در ادامه به افتتاح 231 پروژه دولتی در استان قم با سرمایه‌گزاری حدود 238 میلیارد تومان اشاره کرد و افزود: در حوزه خدمات شهر پردیسان پل تقاطع ورودی پردیسان بودجه اش تکمیل شده و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید و دو طرح بلوار مرجعیت و ادامه بلوار شهید آوینی تا پردیسان هم در حال پیگیری است تا در سال آینده پردیسان از سه مسیر به قم متصل شود و مشکل رفت ‌و آمد آن برطرف شود.

وی در زمینه خدمات داخل شهر پردیسان به احداث واحدهای تجاری در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در جلسه ای که با حضور شهردار و استاندار و نمایندگان مجلس قم برگزار شد در خصوص شهر پردیسان تصویب شد که وسایل حمل و نقل و مدارس و بوستان ها احداث شود و در بحث امنیتی هم نیروی انتظامی با افتتاح کلانتری های جدید امنیت پردیسان را ارتقاء می بخشد.

گفتنی است، مراسمی با حضور فرماندار قم در روز یکشنبه در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) بعد از نماز مغرب برگزار خواهد شد و جزئیات مصوبات پردیسان تشریح خواهد شد./843/پ202/ف
ارسال نظرات