۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۲۸۳۸۹۲
تولیت مدرسه علمیه آیت الله حق شناس:

غرب از تمام ابزار خود برای ضربه به قرآن استفاده می‌کند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه با بیان این اینکه دشمنان قرآن و اسلام از تمام ابزار خود برای ضربه زدن به قرآن استفاده می‌کنند، گفت: سالانه 15 هزار وهابی آموزش می‌بینند تا بر روی موضوع اهل بیت تحقیق و راه‌هایی برای ضربه زدن به شیعیان پیدا کنند.
مير هاشم حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام میر هاشم حسینی، تولیت مدرسه علمیه آیت الله حق شناس، شامگاه جمعه 6 شهریور ماه در مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه آیت الله حق شناس، گفت: انسان در زندگی خود خواه نا‌خواه با موضوع مرگ مواجه می‌شود و هرگز نمی‌تواند از آن فرار کند، پس بهتر است فرد در لحظه خود را آماده رویاروی با مرگ نگه دارد.



وی افزود: یکی از مهم‌ترین ضربه‌هایی که شیطان به فرد می‌زند این است که با زرق و برق دنیای فانی و ایجاد لذت‌های دنیوی وی را از یاد مرگ و جهان پس از آن غافل کند.



حجت الاسلام حسینی اولاد صالح را یکی از مواهب دنیا دانست و ادامه داد: در روز قیامت یکی از ابزارهایی که فرد را از عذاب و بد‌بختی دور می‌کند اولاد صالح است، زیرا فرزند صالح همان‌طور که در دنیا از والدین دستگیری می‌کند، می‌تواند در قیامت نیز شفیع پدر و مادرش باشد.



تولیت مدرسه علمیه آیت الله حق شناس با بیان این موضوع که صدقات جاریه در زندگی ضامن سلامت دنیوی و سعادت اخروی است، تصریح کرد: صدقات می‌تواند فرد را از بلایایی که ممکن است در سر راه او باشد دور نگه نگه دارد، افزون بر این در روز قیامت نیز همین اعمال حسنه و صدقات عاملی می‌شود تا فرد امکانات بسیار زیادی در راه سعادتمندی داشته باشد.



وی در بخش دیگری از این سخنرانی با انتقاد شدید از برخی ناهنجاری‌های موجود در جامعه، گفت: متاسفانه در برخی از سطوح جامعه گناه به‌صورت علنی رخ می‌دهد، گناهانی که نه تنها فرد را، بلکه می‌تواند سبب بدبختی یک جامعه بلکه در نهایت با خشم الهی منجر به بلایای آسمانی برای اهالی آن جامعه شود.



حجت الاسلام حسینی با اشاره به بروز اعتیاد‌های مدرن در زندگی امروزی، تصریح کرد: غرق شدن در فضای مجازی تا آن‌جایی پیش رفته که حتی همسران را هم از یکدیگر جدا کرده است و در برخی از منازل زن و شوهر‌ها در کنار هم‌دیگر ساعت‌ها وقت خود را صرف گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.



تولیت مدرسه علمیه آیت الله حق شناس با بیان این موضوع که در قیامت، علم فرد می‌تواند ناجی وی شود، اظهار داشت: علمی که در خدمت بشر باشد قطعا در قیامت نیز به خود فرد خدمت می‌کند، ضمن این‌که ذکر این مطلب بسیار مهم است که افراد سرشناس حوزه‌های مختلف دینی غالبا از نسل افرادی هستند که پیوسته در راه کسب معرفت الهی قدم برداشته‌اند.



وی با بیان این مطلب که دشمنان قرآن و اسلام از تمام ابزار خود برای ضربه زدن به قرآن استفاده می‌کنند، تاکید کرد: سالانه 15 هزار وهابی آموزش می‌بینند تا بر روی موضوع اهل بیت تحقیق و راه‌هایی برای ضربه زدن به شیعیان پیدا کنند، در غرب نیز بزرگ ترین نوابغ برای علومی آموزش می‌بینند که بتوانند ارزش و نفوذ قرآن را در جهان کمرنگ کنند.



حجت الاسلام حسینی در پایان این مراسم با توصیه به طلاب جدید الورود به مدرسه علمیه آیت الله حق شناس، تاکید کرد: طلاب باید در همه حال ‌قدر‌دان زحمات اساتید خود باشند، اساتید و والدین نیز باید حمایت خود را از این جوانان دریغ نکنند./856/پ202/ب4

ارسال نظرات