۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۸۴۷۱۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

شهدا نقش مؤثری در حفظ ارزش های اسلامی دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در دیدار با مادر شهید عبدالمحمد ملاح زاده، گفت: شهدا دارای نقش برجسته ای در حفظ ارزش های اسلامی و پیروزی نظام شکوهمند اسلامی دارند.
شهيد عبدالمحمد ملاح زاده مديرکل تبليغات اسلامي بوشهر مادر شهيد عبدالمحمد ملاح زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر پیش از ظهر امروز به همراه رییس اداره آموزش اداره کل بنیاد شهید استان و رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با خانواده شهید عبدالمحمد ملاح زاده دیدار کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: شهدا دارای نقش برجسته ای در حفظ ارزش های اسلامی و پیروزی نظام شکوهمند اسلامی دارند.

 

حجت الاسلام سروستانی اظهار داشت: خانواده های شهدا و به ویژه مادران شهدا در طول تاریخ از صدر اسلام تا کنون و به ویژه دوران هشت سال دفاع مقدس از جایگاه رفیعی در مبارزه با ظلم و ستم برخوردار بوده و نزد خداوند مأجور هستند.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راهی باشیم که شهدا با تبعیت از حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری در دفاع از ولایت و میهن اسلامی در آن به موفقیت رسیدند و با پاسداری از ارزش های اصیل اسلامی بتوانیم آن را به صاحب اصلی این انقلاب بسپاریم.

 

مادر شهید عبدالمحمد ملاح زاده در این دیدار ضمن تقدیر از مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر و هیأت همراه تقدیم شهید به انقلاب اسلامی را از افتخارات خود عنوان کرد.

 

گفتنی است، شهید عبدالمحمد ملاح زاده از شهدای دوران دفاع مقدس محسوب می شوند که 28 دی 1360 در آبادان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند./833/پ203/ب4

ارسال نظرات