۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۸۶۵۵۶

مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم افتتاحیه حوزه علمیه تبریز در مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز با حضور آیت الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
اختبار و تثبيت

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم افتتاحیه حوزه علمیه تبریز در مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز با حضور آیت الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

 

همچنین این مراسم با حضور حجت الاسلام انتظاری مدیریت حوزه های علمیه استان، حجت الاسلام ناصری مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز، مدیران مدارس علمیه تبریز و برخی مدیران استانی و اساتید حوزه علمیه تبریز همراه بود.

 

بنابراین گزارش، طلاب مدارس علمیه ولی‌عصر(عج)، امام صادق(ع) و امیرالمؤمنین(ع) در این مراسم با شور و شوق خاصی شرکت کرده بودند و چهره های مصمم طلاب برای تحصیل علوم دینی مشخص بود و به چشم می آمد.

 

حجت الاسلام صمد ناصری در این مراسم، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز، به ارائه گزارشی از شرایط کنونی مدرسه و برنامه های آتی آن پرداخت و اظهار داشت: سال جاری شاهد حضور هر چه بیشتر جوانان در حوزه های علمیه هستیم.

 

وی افزود: به این جهت مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) و مدارس اقماری آن از تمام ظرفیت خود برای پذیرش طلاب بهره برده اند.

 

همچنین آیت الله شبستری، در این مراسم به با بیان توصیه هایی به طلاب پرداخت و تصریح کرد: نیاز امروز جامعه به طلاب برای حفظ صداقت و پاکی است، جامعه‌ی پاک و طاهر ایران، ثمره روحانیت و فعالیت های تبلیغی و ترویج اخلاق اسلامی توسط آن های می باشد.

 

گفتنی است در انتهای این مراسم، از طلاب برتر تحصیلی مدارس علمیه ولی‌عصر(عج)، امام صادق(ع) و امیرالمؤمنین(ع) و چندی از طلاب حافظ کل قرآن با اهداء هدایایی به دست آیت‌الله شبستری، تجلیل و قدردانی به عمل آمد./854/202/ب3

ارسال نظرات