۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۲۸۶۷۴۸

همایش بزرگداشت آیت‌الله شیخ هاشم مدرس قزوینی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگداشت آیت الله شیخ هاشم مدرس قزوینی 22 مهرماه سال جاری در سالن شهدای دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا برگزار می شود.
بزرگداشت آيتالله قزويني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، اعضای ستاد بزرگداشت همایش آیت الله شیخ هاشم مدرس قزوینی با معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین دیدار و از برگزاری این همایش در مهر ماه سال جاری خبر دادند.

در این دیدار حجت الاسلام علی عباسی معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین با قدردانی از برگزاری نکوداشت علما و فرهیختگان در استان قزوین گفت: خوشبختانه چند سالی است که در شهر دارالمؤمنین قزوین همایش نکوداشت برای علما و فرهیختگان برگزار می‌شود که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: بررسی شرح حال علما که پرچمداران اسلام ناب محمدی(ص) بوده اند برای همگان به خصوص دانشگاهیان و حوزویان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین ابراز داشت: آشنایی با فراز و نشیب زندگی آنان و پی بردن به رمز و راز موفقیت آنها در مسیر کمال و رشد بسیار سازنده و تاثیر گزاربوده و می‌تواند الگوی مناسب برای همگان باشد.

بزرگداشت علما در حقیقت بزرگداشت علم و معرفت است

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: برگزاری بزرگداشت علما ربانی و کسانی که جامعه با فکر و اندیشه آنها زنده است، در حقیقت بزرگداشت مقام علم و معرفت است.

وی به شخصیت ارزشمند این عالم ربانی اشاره کرد و اظهار داشت: آیت الله شیخ هاشم مدرس قزوینی یکی از علمای برجسته و از اساتید رهبری بوده اند و خصوصیات ویژه‌ای داشته‌اند، که این همایش می‌تواند ابعاد زندگی و حوزوی این عالم ربانی را به آحاد جامعه به خصوص نسل نوجوان و جوان و طلاب بیشتر آشنا کند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام جواد نفری، دبیر برگزاری همایش آیت الله شیخ هاشم مدرس قزوینی گفت: این همایش با دعوت از شخصیتهای حوزوی و همچنین یکی از شاگردان این عالم ربانی در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نفری ادامه داد: دبیرخانه‌ای در این همایش تشکیل شده که امیدواریم طلاب و اساتید و روحانیون با ارسال مقاله شخصیت ارزشمند این عالم ربانی را بیشتر به جامعه معرفی کنند.

این کارشناس فرهنگی ابراز کرد: از خبرگزاری ها، اصحاب رسانه، مطبوعات و صدا وسیمای مرکز استان تقاضا داریم که در برگزاری و شناساندن بیشتر این همایش واین عالم ربانی وفرهیخته به دست اندرکاران کمک نمایند.

گفتنی است همایش بزرگداشت آیت الله شیخ هاشم مدرس قزوینی 22 مهرماه سال جاری در سالن شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا ساعت 14 برگزار می شود./838/202/ب3

ارسال نظرات