۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۸۶۸۳۷
رییس سازمان فرهنگی و هنر شهرداری تهران:

آشنایی طلاب با علم روز ضروری است

خبرگزار ی رسا ـ معاون فرهنگی و هنری شهرداری تهران با تاکید بر موضوع آشنایی طلاب با علم روز، گفت: امروز باید طلابی تربیت شوند که به زبان خارجی مسلط باشند.
محمود صلاحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی و هنر شهرداری تهران، پیش ظهر پنج‌شنبه 19 شهریور در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه امام رضا(ع)، گفت: امروز پیچیده‌ترین برنامه‌ها از سوی دشمن برای ضربه زدن به اسلام در حال طراحی است.



وی افزود: امپریالیسم با برنامه‌های مختلف خود و حملاتی که به کشور‌های منطقه داشت اهدافی را دنبال می‌کند که در نهایت بتواند به ایران ضربه بزند.



صلاحی با سفارش به طلاب در خصوص دشمن شناسی، خاطر‌نشان کرد: به هیچ وجه نباید دشمن را دست کم گرفت، هر‌‎چند که ما در کشور ما چندین سردار مانند قاسم سلیمانی داریم.



رییس سازمان فرهنگی و هنر شهرداری تهران در خصوص انفعال جهان غرب در مقابل جریان مقاومت، تصریح کرد: زمانی بود که در جریان جنگ اعراب با رژیم صهیونیستی، این رژیم اشغالگر قدس بود توانست به‌راحتی اعراب را شکست دهد، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با الگو‌گیری جریان مقاومت از ایران، ما شاهد بودیم که در جریان جنگ 33 روزه این رژیم صهیونیستی بود که به طرز مفتضحانه‌ای از جریان مقاومت شکست خورد.



وی به گروه‌های تکفیری اشاره کرد و ادامه داد: دلیل ایجاد گروه‌های تکفیری حفظ رژیم صهیونیستی است، این گروه‌ها افزون بر این‌که تلاش می‌کنند به اسلام ضربه بزنند، در برنامه‌های خود حفظ رژیم اشغالگر قدس را نیز در نظر دارند.



صلاحی به موضوع لزوم تبلیغ اسلام اشاره کرد و بیان داشت: باید طلابی تربیت شوند که به زبان خارجی تسلط دارند و علم روز را می‌شناسند، این افراد می‌توانند نماینده خوبی برای جمهوری اسلامی باشد./856/202/ب1

ارسال نظرات