۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۲۸۶۸۵۰
مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر:

بنیاد شهید متولی اصلی ایثار و شهادت در جامعه می‌باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: بنیاد شهید متولی اصلی ایثار و شهادت در جامعه می باشد و بر اساس این اصل، تمامی ارگان ها و نهادهایی که در برگزاری یادواره شهدا به عنوان متولی امر بدون در نظر گرفتن نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام می نمایند می بایست هماهنگی های لازم را با این دستگاه انجام دهند تا این مراسم ها به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
بنياد شهيد بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام ابراهیم تشکری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر به بیان نقش و جایگاه شهدا در توسعه کمی و کیفی تمامی شاخص های توسعه کشور اشاره کرد و گفت: وظیفه ما در خصوص برگزاری یادواره های شهدا با توجه به پیشرفت چشمگیر علم و تکنولوژی و نیاز جامعه به ویژه نسل نوپا به علوم روز دنیا این است تا با بهره گیری از تمامی امکانات، اجرای یادواره های شهدا را به این سمت و سو کشاند.

 

حجت الاسلام تشکری با اشاره به تولیت ایثار و شهادت در جامعه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در برگزاری یادواره های شهدا می بایست نقش اصلی و میزبانی خویش را به خوبی ایفا نماید.

 

مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر اظهار داشت: متاسفانه در برگزاری مراسم های مرتبط با شهدا بعضا شاهد بی اطلاعی در برنامه ریزی و ایفای نقش این نهاد مقدس و متولی اصلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستیم که می بایست نگاه ها را در این خصوص تغییر داد.

 

وی خاطر نشان کرد: ما در برگزاری این گونه مراسم ها که مرتبط با بحث شهید و شهادت است از همکاری تمامی دستگاه های اجرایی که صبغه فرهنگی داشته باشند استقبال و از تمامی امکانات اداری و مردمی در این راستا بهره می گیریم.


حجت الاسلام تشکری با بیان این که در این راستا پیش نویس دستورالعملی نیز توسط بنیاد شهید استان به مرکز ارسال گردیده است، بیان داشت: خواستار اهتمام جدی بنیاد شهرستان های استان در خصوص ایفای نقش راهبردی بنیاد در برگزاری یادواره های شهدا هستیم تا استان بوشهر به عنوان الگو در کشور شناخته شود.

 

مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر اظهار داشت: بنیاد شهید متولی اصلی ایثار و شهادت در جامعه می باشد و بر اساس این اصل، تمامی ارگان ها و نهادهایی که در برگزاری یادواره شهدا به عنوان متولی امر بدون در نظر گرفتن نقش بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام می نمایند می بایست هماهنگی های لازم را با این دستگاه انجام دهند تا این مراسم ها به بهترین نحو ممکن برگزار شود./ 846/202/ب3

ارسال نظرات