۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۸۶۹۸۰
استاد حوزه علمیه آمل:

بهره گیری از ظرفیت های موجود زمینه ساز پیشرفت و تعالی می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که بهره گیری از ظرفیت های موجود زمینه ساز پیشرفت و تعالی می شود، گفت: همگان باید تلاش کنیم تا با وحدت و همدلی در راستای انجام وظایف و تکالیف خود کوشا باشیم.
استاد حوزه علميه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، امروز در نشست هم اندیشی مدیران بخش امام زاده عبدالله و شهرستان آمل با بیان این که خدمت به مردم ثمرات و برکات گرانقدری دارد و نیاز است در راستای رفع آن تلاش های ارزشمندی صورت گیرد، گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند که باید کارهای شایسته ای برای آنان صورت گیرد.


امام جمعه امام زاده عبدالله با اشاره به این که رفع محرومیت های مناطق روستایی نیازمند توجه ویژه مدیران است، بیان داشت: ضرورت دارد تا مدیران به بهترین نحو ممکن از ظرفیت های موجود در راستای رفع مسائل و مشکلات بهره گیری کنند.


حجت الاسلام غفاری تصریح کرد: نیاز است مدیران زمان بیشتری برای رفع مشکلات و خواسته های مردمی گذاشته و از تمام امکانات و ابزارهای لازم برای توسعه عمران و آبادانی بهره گیری کنند.


وی با بیان این که رفع مشکلات موجود نیازمند شناسایی صحیح است، گفت: مدیران باید در راستای شناسایی مشکلات کوشا باشند تا بتوانند راه حل های ارزنده ای را برای رفع آن فراهم کنند.


استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که حمایت های خوبی صورت می گیرد و امید داریم برای پیشرفت و توسعه گام های ارزشمندی برداشته شود، خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت های موجود زمینه ساز پیشرفت و تعالی می شود که باید قدر سرمایه های خود را بدانیم.


امام جمعه امام زاده عبدالله ادامه داد: همگان باید تلاش کنیم تا با وحدت و همدلی در راستای انجام وظایف و تکالیف خود کوشا باشیم که زمینه ساز تحقق رضایت خداوند متعال می شود.


حجت الاسلام غفاری با بیان این که خدمت به مردم وظیفه ای اساسی و مهم است، گفت: مردم ولی نعمتان ما در نظام اسلامی هستند و باید تلاش کنیم در راستای ترویج ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی که با خون های پاک شهدا به ثمر رسیده است موفق باشیم.


وی با اشاره به این که مردم ما شایستگی خدمات و امکانات بهتری دارند که باید قدر آنان را به درستی بدانیم، تصریح کر: رفع مسائل و مشکلات و ترویج خدمت رسانی از جمله اموری است که می تواند زمینه ساز رضایت خداوند متعال و مردم باشد که باید در این مسیر نورانی کوشا باشیم.


استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: خدمت به مردم افتخاری ماندگار و جاویدان برای مدیران است که باید از فرصت ها به وجود آمده در راستای تحقق خدمات ارزشمند و اثرگذار استفاده کنیم.


حجت الاسلام غفاری با بیان این که بخش امام زاده عبدالله از ظرفیت ها و منابع خدادادی ارزشمندی برخوردار است، گفت: ضرورت دارد تا با تلاش ها و برنامه ریزی مناسب در مسیر توسعه، عمران و آبادانی این بخش که آستان مقدس و واجب التعظیم امام زاده عبدالله(ع) در آن قرار دارد موفق باشیم./1314/202/ب1

ارسال نظرات