۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۸۷۰۶۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

برجام باید در مجلس بررسی و ارزیابی شود/ فیلم‌ها بر اساس استانداردهای دینی ساخته شوند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: برجام، باید دقیقا در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و نمایندگان مجلس در این زمینه اظهار نظر کنند و در آن اثر گذار باشند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید با دقت نظاره گر برنامه جامع اقدام مشترک باشند.


وی تصریح کرد: برجام، باید دقیقا در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و نمایندگان مجلس در این زمینه اظهار نظر کنند و در آن اثر گذار باشند.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: محال است ملت بیدار و بصیر ایران، دشمنی را که از در بیرون کرده اند، اجازه دهند از پنجره وارد کشور شود.


این مقام مسؤول به دیدار چند روز پیش اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به صراحت اعلام کردند که آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل، به مقاصد شوم خود نخواهند رسید.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که رهبر فرزانه انقلاب در دیدارشان با اقشار مختلف مردم بر سه اصل کلیدی، رشد علمی فرهنگی و رشد اقتصادی و تقویت روحیه جهادی تأکید کردند، افزود: برای تحقق منویات ولی امر مسلمین جهان، اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در توسعه اقتصادی و علمی ایفا خواهد کرد که باید مورد توجه جدی مسؤولان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با یادآوری سالروز شهادت شهید اسدالله مدنی تأکید کرد: آمریکا، حامی تروریست و منافقان کور دل است و تروریست های جهان دست پرورده آمریکا هستند.


وی اتهام زدن به جوانان مؤمن و انقلابی با عنوان افراطی گری را عملی ناپسند و نابجا عنوان کرد و گفت: همان گونه که رهبری فرمودند، خواسته دشمنان تضعیف روحیه جهادی و انقلابی جوانان است که باید مسؤولان و مردم در برابر توطئه های دشمنان بیدار و بصیر باشند.


به گفته خطیب جمعه شهرکرد، اگر جوانان با برخی از فیلم ها و یا کنسرت ها مخالفت می کنند، به دلیل این است که دغدغه دین دارند چرا که برخی از کنسرت ها به گناه آلوده است و بدحجاب ترین افراد در این کنسرت ها شرکت می کنند.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام تأکید کرد: شهرکرد، دارالمؤمنین است و جوانان انقلابی اجازه نمی دهند که عده ای به بهانه برگزاری کنسرت ها، به ارزش های دینی اهانت کنند.


امام جمعه شهرکرد در ادامه به بیست و یکم شهریورماه، روز ملی سینما اشاره کرد و گفت: کسی در کشور با سینما مخالف نیست، بلکه حرف این است که اگر فیلمی در کشور ساخته می شود باید بر اساس استانداردهای دینی باشد.


به گفته این مقام مسؤول، فیلم محمد رسول الله(ص)، یکی از فیلم هایی است که در آن استانداردهای دینی رعایت شده است و حتی روحانیان نیز برای دیدن این فیلم به سینما می روند.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با انتقاد از فیلم رستاخیز یادآور شد: در فیلم رستاخیز برخی از استانداردهای دینی رعایت نشده است تا آن جا که علما خواستار اصلاح این فیلم هستند و متولیان امر باید پاسخگو باشند.



امام جمعه شهرکرد به فرارسیدن اول ذی الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و با بیان این که این ازدواج الگو بهترین ازدواج در تاریخ است که ساده برگزار شد، تصریح کرد: خانواده ها نسبت به ازدواج جوانان سخت گیر نباشند و از چشم و همچشمی در امر ازدواج پرهیز کنند.


این مقام مسؤول در پایان، دیدار مردم این استان با ولی امر مسلمین جهان را بسیار با شکوه عنوان کرد و گفت: به یقین این دیدار در تاریخ استان و کشور ثبت و ماندگار خواهد شد./9457/202/ب1

ارسال نظرات