۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۲۸۸۱۸۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

عملکردها در زمینه دفاع مقدس به صورت جزیره‌ای است

خبرگزاری رسا ـ عسگری با اشاره به اهمیت پرداختن به دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی و نشر فرهنگ آن در جامعه گفت: باید در این زمینه به فعالیت‌های منسجم پرداخت، نسل نوجوان و جوان کشور مخاطب ما هستند و دفاع مقدس با ظرفیت‌های بسیاری که دارد می‌تواند بر آنها بسیار مؤثر باشد.
جعفر عسگري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسگری ظهر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس اصفهان با اشاره به ظرفیت عظیم دفاع مقدس برای نشر مسائل فرهنگی در کشور گفت: هنر شهدا ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و مشکلات و سختی ها بود و امروزه این وظیفه ما است که این مقاومت و ایستادگی و این هنر بزرگ شهدا را گرامی بداریم.

وی با اشاره به روایتی از امام علی (ع) خاطر نشان کرد: رقابت برای به دست آوردن دنیا و کسب مادیات عملی بیهوده است و از آن نهی شده است، زمانی که کسی در این رقابت موفق می‌شود نباید خوشحالی کند، دنیا و دارایی‌های آن گذرا است و چیزی که مهم است عملکرد ما و سرانجام اعمال ما است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار کرد: پس از دفاع مقدس و آن همه فداکاری و ایثار شهدا و رزمندگان ما باید از خود سؤال کنیم چه عملکردی داشتیم، متأسفانه در کشور معلوم نیست مدیریت ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس و شهدا برعهده چه کسی است و چه دستگاه و اشخاصی عهده دار این مسأله مهم و مؤثر در شرایط کشور است.

عسگری در ادامه افزود: ما هنوز در حال عملکرد جزیره‌ای و منفعلانه و بدون هماهنگی و انسجام لازم و کافی هستیم، گرچه فعالیت‌های بسیار خوبی صورت می‌گیرد اما در برابر ظرفیت‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی کم و ناچیز است، باید اقدامات جدی تری صورت بگیرد.

وی با اشاره به استقبال نسل جوان از مبانی و آثار دفاع مقدس تصریح کرد: مخاطب اصلی ما در زمینه دفاع مقدس و فرهنگ جبهه نوجوانان و جوانان هستند و برای جذب این نسل مهم و تأثیر گذار کار دراز مدتی صورت نگرفته است، فعالیت‌های دراز مدت و مؤثر در زمینه نشر فرهنگ شهدا و دفاع مقدس می‌تواند بسیار تأثیر گذار باشد در جامعه باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های اصفهان در زمینه دفاع مقدس ابراز کرد: اصفهان حماسه بزرگی نظیر 25 ابان را داشته است و امام خمینی این شهر و حماسه آفرینی آن را در دنیا بی نظیر خوانده‌اند و لازم است که مسؤولان به این ظرفیت‌های ویژه اصفهان توجه داشته باشند./1304/202/ب3

ارسال نظرات