۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۴
کد خبر: ۲۸۸۹۴۱
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء:

هدف اصلی آمریکا از مذاکرات حذف مرگ بر آمریکا در ایران است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: امروز نباید این جمله تاریخی امام خمینی(ره) را که آمریکا شیطان بزرگ است را حذف کنیم، چرا که خوی آمریکا در ظلم و ستم است و هیچگاه دست از ظلم و ستم خود بر نخواهد داشت.
اميرسرتيپ فرزاد اسماعيلي فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء ج اميرسرتيپ فرزاد اسماعيلي فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء ج اميرسرتيپ فرزاد اسماعيلي فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء جمعه شب در کنگره شهدای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی و یکصد و ده شهید پایگاه شهید آیت الله سعیدی کاشان گفت: حضور مردم ایران در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی استکبار جهانی را می لرزاند و امروز نیز مذاکرات هسته ای بهانه است چرا که هدف اصلی آمریکا از مذاکرات حذف مرگ بر آمریکا در ایران  است.   

وی افزود: برای اینکه عدالت پیاده شود هیچگاه مرگ بر آمریکا را ترک نخواهیم کرد و مثل همیشه پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، تنها رهبر جهان که روی حرف خودش ایستاده است خواهیم بود و همواره شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ انگلیس را تا لحظه ای که جان در بدن داریم فریاد خواهیم زد.

به گفته وی دستاورد همه تحریم ها و تهدید ها جمهوری اسلامی ایران را در نانو زبانزد و در دانش هسته ای به مرحله ای می می رساند که دشمن زبون و ناتوان برای جلوگیری از پیشرفت های ایران اقدام به ترور دانشمندان هسته ای ایرانی می‌کند.

امیر سرتیپ اسماعیلی با یاد آوری این جمله تاریخی امام راحل که آمریکا شیطان بزرگ است تأکید کرد: امروز نباید جمله آمریکا شیطان بزرگ است را حذف کنیم چرا که ضعف آمریکا در ظلم و ستم است و هیچگاه ظلم و ستم را فراموش نخواهد کرد.

به گفته وی، زندگی ما درگره آمریکا نیست و این گره آمریکا است که به دور گردن خودش پیچیده خواهد شد و او را نابود خواهد کرد.

 

امام خمینی(ره) در عصر جدید انقلابی را تأسیس کرد که یک کارخانه به تمام معنای انسان سازی بود

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در ادامه با اشاره به اینکه  شهید  چهارده ساله ای که مانند یک عالم صحبت می کند در کارخانه انقلاب اسلامی و امام راحل از دنیا می گذرد و به آخرت خودش نگاه می کند گفت: جوانان امروز انقلاب اسلامی یادمان باشد بزرگی و اقتدار و عزت و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایرانع هزینه اش خون شهدا و جوشش خون شهدا است وآن روزی را نخواهیم که دشمن بخواهد این خون لخته شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) در عصر جدید انقلابی را در ایران تأسیس کرد که یک کارخانه به تمام معنای انسان سازی بود که مهمترین امتحان در این کارخانه انسان سازی، هشت سال دفاع مقدس بود، یعنی دفاع قرآن محور و دفاع جانانه از اسلام در برابر همه کفر بود.

نماینده ولی فقیه درکاشان یاد آورشد: دستاورد دفاع مقدس و بانیان اصلی این جنگ نابرابرکه بیش از 37 کشور دنیا پشتیبان صدام و بر علیه ایران با یکدیگر متحد شده بودند، عاقبت صدام مجری این جنگ 8 ساله را از زیرزمین های عراق بیرون کشیدند و او را به دار مکافات آویختند تا در آینده نیز خودشان به دار مکافات آویخته شوند.

به گفته وی، دفاع مقدس، دفاع اعتقادی بود که جوان 18 ساله به فرمان امام خودش جانش را در کف دست می گیرد و در جبهه های نبرد حق بر علیه باطل حاضر می شود.

 

مهمترین دستاورد کارخانه انسان سازی امام راحل دفاع مقدس بود

مانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در ادامه با تأکید بر اینکه مهمترین دستاورد کارخانه انسان سازی امام راحل دفاع مقدس بود یاد آورشد: جمهوری اسلامی سنگین ترین تحریم ها و تهدید ها را تحمل کردند و از تحریم ها تحمل ساختند و توانستند با کمک یکدیگر تحریم ها را به زانو درآوردند، چون ریشه تحمل ملت قهرمان ایران در دفاع مقدسی بود که حاصل خون شهدا بود.

وی تأکیدکرد: دستاورد ریشه ای دفاع مقدس این بود اثبات کرد سرمایه های اصلی جمهوری اسلامی مانند نفت و گاز در زیر زمین نیست، بلکه سرمایه اصلی جمهوری اسلامی روی زمین جوانان ایرانی هستندکه با تکیه بر همین سرمایه ها روی پای خود ایستاده اند.

به گفته وی، آنچه کشور را بیمه می کند سلاح و مهمات جنگی و نظامی نیست بلکه آنچه ایران را بیمه می‌کند سرمایه های ارزشمند انسانی اعم از زن ومرد و پیر و جوان است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء همچنین با اشاره به دستاوردهای مذاکرات هسته ای ایران با آمریکا و کشورهای 1+5  و دغدغه رهبر معظم انقلاب از مذاکرات اخیر مبنی بر اینکه راه نفوذ آمریکا بازنشود گفت: نفراتی که در مذاکرات ایستادگی کردند تا آنچه را که قرار محقق شود، دستمریزاد دارند.

 

مراقب خاکریز دشمن روی پشت بام خانه ها و سایت های رایگان اجتماع گریز و اجتماع ستیز باشید

امیر سرتیپ اسماعیلی در ادامه عدم چالش فرهنگی کشور را یکی از درخواست های به حق خانواده شهدا دانست و افزود: بحث فرهنگی و شبیخون بیش از دو دهه است که به عنوان دغدغه رهبر معظم انقلاب است چرا که دشمن امروز به جای تصرف مرزهای جغرافیایی، هویت ما را نشانه گرفته است و به دنبال تصرف اذهان و اعتقادات ما است همه چیز ما را به دست بیاورد.

وی با تأکید بر اینکه دشمن امروز از حضور ملت ایران در صحنه می ترسد افزود: باید مراقب خاکریز دشمن بر روی پشت بام خانه ها و سایت های رایگان اجتماعی که در اصل سایت های اجتماع گریز و اجتماع ستیز است بود.

  

چشمان بیدار فرزندان ایران هواپیماهای فرامنطقه ای از مرزهای جغرافیایی ایران دور می‌کند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در ادامه با اشاره به اینکه چشمان بیدار فرزندان شما ملت ایران در قرارگاه پدافند هوایی باعث شده است تا هواپیماهای فرامنطقه ای از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران دور شوند گفت: حضور فرزندان شما در پدافند هوایی است که هواپیماهای فرامنطقه ای را می‌ترساند.

امیر سرتیپ اسماعیلی، عدم وابستگی علمی و تجهیزاتی نظامی به خارج از کشور و قدرت تصمیم گیری براساس منافع ملی را تنها بخشی از دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی اعلام کرد و گفت: امروز پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از امکانات و تجهیزات و سلاح های نظامی ایرانی در پدافند هوایی اجازه نمی دهد حتی صدراعظم یک کشور بدون اجازه از فضای هوایی کشور عبور کند و به دلیل قدرت تصمیم گیری بالای ایرانی، هواپیمای حامل 108 نفر از مستشاران نظامی آمریکا مستقر در افغانستان که به دروغ خود را هواپیمای مسافری معرفی می‌کنند نه تنها نگذاشتند این هواپیمایی آمریکایی از فضای جمهوری اسلامی عبور کنند بلکه آنها را مجبور به عذرخواهی نیز کردند.

به گفته وی، این قدرت پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران بود که خلبان هواپیمای حامل ریگی را در ایران را زمانی به زمین نشاندند که ریگی در خواب بود.

امیر سرتیپ اسماعیلی از پدافند هوایی به عنوان جوانترین نیروی نظامی نام برد که جوانان آن نه امام خمینی(ره) را دیده اند و نه دفاع مقدس را تجربه کرده اند اما دستاوردهای بزرگی را داشته اند که همه این موفقیت در راستای پاسداشت از خون شهدا بوده و امروز نیز آسمان کشور را رصد می کنند.

 

جمهوری اسلامی ایران کشوری است که بیشترین اخطارها را به هواپیماهای فرامنطقه ای

وی با اشاره به اینکه امروز کشورهای فرامنطقه ای تشنه جمع آوری اطلاعات از ایران هستند و برای اینکار پیشرفته ترین هواپیماهای پنهان کار خود را برای کسب اطلاعات از ایران می فرستند اما هیچ دستاوردی ندارند یاد آورشد: اخطار یک جوان ایرانی در پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران باعث می شود تا آنها از مرزهای ایران دور شوند چرا که هواپیماهای آنها فکر نمی کردند دیده شوند و به آنها اخطار داده شود، لذا امکانات و تجهیزات و سیستم هایی که از آن استفاده می شود توسط جوانان برومند ایرانی ساخته شده است و ساخت کشورهای غربی نیست تا آنچه را آنها می خواهند ببینند.

به گفته وی، جمهوری اسلامی ایران کشوری است که بیشترین اخطارها را به هواپیماهای فرامنطقه ای که قصد تجاور به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران را داشته اند داده شده است.

امیر سرتیپ اسماعیلی یاد آورشد: از تیرماه سال گذشته تاکنون تعداد پروازهای مسافربری عبوری از ایران به سه برابر افزایش یافته است و در هر 24 ساعت بیش از یکهزار و دویست هواپیما از فضای ایران که این همه نقاط حساس دارد با مجوز عبورمی کنند، لذا اگر از یک طرف تذکر داده می شود از سوی دیگر نیز ایمنی هواپیماهای عبوری تأمین می شود.  

 

سازمان جهانی هواپیمایی‹‹ ایکائو›› آسمان ایران را امن ترین آسمان خاور میانه اعلام کرده است

وی یاد آورشد: بر همین اساس است که سازمان جهانی هواپیمایی‹‹ ایکائو›› آسمان جمهوری اسلامی ایران را امن ترین آسمان خاور میانه اعلام کرده است.

سرهنگ باقر فرهنگ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان نیز در این مراسم ‌گفت: شهدا به معنای واقعی این جمله امام خمینی(ره) را که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد جامع عمل پوشانیدند.

وی افزود: 70 درصد از وصیت نامه شهدا سفارش به پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملک نرسد بوده  که امروز عمل به وصایای شهدا که امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون آنها هستیم بر همه واجب است./1307/201/ب3

 

ارسال نظرات