۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
کد خبر: ۲۸۹۴۸۰
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

مراسم تجلیل از روحانیان رزمنده آمل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از روحانیان رزمنده هشت سال دفاع مقدس آمل برگزار می شود.
شهداي روحانيت

حجت الاسلام اکبر زارع، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به فراررسیدن هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمند و گرانقدری برای تجلیل و پاسداشت از مقام والای رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است که صحنه های ارزنده ای از ایثار و فداکاری را خلق کردند.


وی با بیان این که تبیین حماسه های ماندگار دفاع مقدس ضرورتی اساسی و انکارناپذیر است، بیان داشت: امروز یادگاران و بازماندگان هشت سال دفاع مقدس باید در راستای تبیین و بازخوانی حماسه های غرورآفرین رزمندگان ما کوشا بوده و واقعیت های دفاع مقدس را به نسل جوان جامعه منتقل کنند.


حجت الاسلام زارع با اشاره به برنامه های بسیج طلاب آمل در هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی همزمان با هفته گرانقدر دفاع مقدس برگزار می شود که شاخص ترین فعالیت بسیج طلاب آمل برگزاری مراسم تجلیل از روحانیان رزمنده دفاع مقدس است.


مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آمل ادامه داد: این مراسم در روز سه شنبه، سی و یکم شهریور در سپاه ناحیه آمل با حضور مدیران، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا و روحانیان صورت می گیرد.


وی افزود: در این مراسم قرار است از پنج روحانی رزمنده دفاع مقدس، دو روحانی اعزامی با پای پیاده به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و دو روحانی اعزامی با دوچرخه به حرم مطهر رضوی تجلیل شود.


حجت الاسلام زارع با اشاره به این که امنیت و استقلال ایران اسلامی مرهون رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، دلاورمردی رزمندگان دفاع مقدس و خون های پاک شهدا است، تصریح کرد: نظام اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد که باید در راستای تحکیم و ترویج ارزش های والای اسلامی و آرمان های انقلابی کوشا باشیم.


مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آمل خاطرنشان کرد: روحانیان همگام با دیگر آحاد مردم در طول هشت سال دفاع مقدس نقش ارزنده و گرانقدری داشته و توانستند در عرصه های مختلف حضوری فعال و اثربخش داشته باشد.


وی با اشاره به این که جامعه روحانیت شهرستان آمل در طول دفاع مقدس 36 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: این شهدای عزیز و گرانقدر به عنوان افتخارات ماندگار نظام اسلامی هستند که در مناسبت های مختلف یادواره شهدای روحانی و مراسم بزرگداشت شهدا صورت می گیرد.


وی با بیان این که روحانیت همواره در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضوری ارزنده داشته است، گفت: روحانیان در عرصه های رزمی و تبلیغی در راستای تقویت روحیه رزمندگان اثربخش و کارآمد بودند.


حجت الاسلام زارع با اشاره به این که امروز نیز روحانیان نقش مهم و اساسی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارند، بیان داشت: روحانیان باید از همه ظرفیت ها و توان لازم برای ترویج تعالیم والای دینی و مقابله با شبهات و تلاش های دشمنان استفاده کنند.


مسؤول بسیج طلاب و روحانیان آمل خاطرنشان کرد: روحانیت می تواند در معرفت و بصیرت افزایی آحاد مردم نقشی ارزنده و متعالی داشته باشد که باید از فرصت های موجود به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم./1314/302/ب3

ارسال نظرات