۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۸۹۸۲۲
فرمانده سپاه ناحیه آمل:

دفاع مقدس الگویی متعالی برای بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان این که دفاع مقدس الگویی متعالی برای بیداری اسلامی است، گفت: روحیه مقاومت و جهادی که در کشورهای منطقه وجود دارد برگرفته از دفاع مقدس ملت ایران است.
فرمانده سپاه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سرهنگ حکمت داجلری، فرمانده سپاه ناحیه آمل، امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در آمل برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان ما در طول سال های دفاع مقدس صحنه های ارزشمندی از حماسه و ایثار را خلق کردند که برای همیشه ماندگار شده است.


وی با بیان این که شهدا زمینه ساز عزت و افتخار نظام اسلامی هستند، بیان داشت: پاسداشت مقام والای شهدای گرانقدر نظام اسلامی امری ضروری و مهم است چرا که تمام هستی خود را در راه آرمان ها و اهداف ارزشمند نظام اسلامی فدا کردند.


داجلری تصریح کرد: حضور بسیجیان در این مراسم به منزله تجدید پیمان با رهبری معظم انقلاب است و ما همیشه برای اطاعت از دستورات و رهنمودهای ولایت فقیه در صحنه حاضر هستیم.


فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان این که روحیه دفاع مقدس امروز در کشور ما وجود دارد، خاطرنشان کرد: مردم ما آماده حماسه آفرینی در همه عرصه ها هستند و با روحیه ای ارزنده و گرانقدر در راستای تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی حرکت می کنند.


وی با اشاره به این که امروز در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی وظایف مهم و ارزنده ای برعهده داریم، گفت: ضرورت دارد با مدیریت جهادی در عرصه های اقتصادی و فرهنگی و مسائل کشور وارد شویم تا بتوانیم نظام اسلامی را در مسیری ارزشمند و والا قرار دهیم.


داجلری تصریح کرد: روحیه خودباوری و شجاعت ملت ایران سبب نابودی نقشه های ایادی استکباری شده است و امروز نیز همین روحیه در ملت شهیدپرور و ولایت مدار ایران اسلامی وجود دارد.


فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به این که دشمنان در جنگ سرخورده و با شکست روبرو شدند، گفت: بیداری اسلامی توانسته است در شرایط کنونی بلاها و مشکلات بسیاری را برای ایادی استکباری ایجاد کند.


وی ادامه داد: مردم یمن، سوریه و حزب الله لبنان با دستان خالی و ایمان و تقوا در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و مشغول مقاومت هستند تا بتوانند اهداف خود را در برابر دشمنان محقق کنند.


داجلری با بیان این که دفاع مقدس الگویی متعالی برای بیداری اسلامی است، گفت: روحیه مقاومت و جهادی که در کشورهای منطقه وجود دارد برگرفته از دفاع مقدس ملت ایران است که آن ها الگوگیری می کنند.


فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به بهره گیری از رهنمودهای ولای فقیه عامل تعالی نظام اسلامی است، بیان داشت: وظیفه داریم تدابیر ارزنده رهبری معظم انقلاب را سرلوحه امور خود قرار دهیم چرا که می تواند نظام اسلامی را در مسیری ارزنده و والا قرار دهد./1314/203/ب3

ارسال نظرات