۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۲۹۲۱۲۶
جانشین فرمانده کل سپاه:

حادثه منا نشان از جاهلیت مدرن آل سعود دارد

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حادثه منا نشان از جاهلیت مدرن آل سعود دارد که مردم کشورهای اسلامی را داغدار و بی کفایتی عربستان را به جهانیان ثابت کرد.
سردار سلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه ظهر امروز در همایش اقتدار ملی، توسعه پایدار و امنیت مردمی که در حسینیه سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: آل سعود با گسیل تروریست های تکفیری و آواره کردن ملت های مسلمان، تمام تلاش خود را در برهم زدن امنیت عمومی جوامع اسلامی به کار گرفته است.

 

وی ادامه داد: آل سعود با این اقدامات خود سبب آواره شدن زنان مومن و محجب کشورهای اسلامی عراق و سوریه در شهرهای کشورهای اروپایی شده و آنان را به خفت و خواری و ذلت مبتلا کرده است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فاجعه یمن را باتلاقی برای عربستان عنوان و اضافه کرد: ایران اسلامی از هیچ‌گونه حمایت سیاسی و معنوی به کشور یمن دریغ نمی‌کند.

 

فاجعه منا نشان از جاهلیت مدرن آل سعود دارد

سردار سلامی با اشاره به فاجعه تلخ منا گفت: حادثه منا نشان از جاهلیت مدرن آل سعود دارد که مردم کشورهای اسلامی را داغدار و بی کفایتی عربستان را به جهانیان ثابت کرد.

 

وی فقدان عاطفه و انسانیت را در رژیم آل سعود عامل جنایت های این کشور در حق مردم مظلوم یمن و منطقه عنوان و اضافه کرد: کبر و غرور سران آل سعود و عدم مسؤولیت پذیری آنان سبب جان باختن جمع کثیری از مسلمانان در صحرای سوزان منا شد.

 

سردار سلامی به بی توجهی و عدم کمک رسانی به موقع ماموران آل سعود به قربانیان صحرای منا اشاره کرد و افزود: آمار قربانیان فاجعه منا در حال افزایش است و جان باختن بیش از پنج هزار زائر خانه خدا در یک لحظه نشان از پوسیدگی این رژیم در حال اضمحلال است.

 

وی به بی منطقی دولت آل سعود اشاره و اظهار کرد: این رژیم سفاک حتی بعد از واقعه منا نیز رفتار سخیفی داشته و با وقاحت و بی مسؤولیتی قضیه را پیگیری می کرد و تا کنون رقم درستی از قربانیان را ارائه نداده است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان گفت: رژیم آل سعود از لحاظ سیاسی عناصر لازم برای حفظ خود را ندارد و شیوع بی اعتمادی در بین سران خبر از نابودی این رژیم می دهد./936/202/ب1

ارسال نظرات