۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۹۳۵۵۶
معاون آموزش مؤسسه روایت سیره شهدا:

دوازدهمین دوره آموزش روایتگری برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش موسسه روایت سیره شهدا از برگزاری دوازدهمین دوره آموزش روایتگری به مناسبت یادبود روحانی شهید مدافع حرم حجت الاسلام مالامیری خبر داد.
سيدحسين آقاميري

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسین آقامیری، معاون آموزش موسسه روایت سیره شهدا، با اشاره به فعالیت های مؤسسه روایت سیره شهدا در حوزه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، گفت: افتتاحیه دوره آموزشی روایت سیره شهدا با هدف گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه برگزار خواهد شد.


وی اضافه کرد: بر همین مبنا دوره مذکور در سه محور مبانی نظری و معارف انقلاب و جهاد و دفاع مقدس و ضرورت و مبانی روایتگری  در تاریخ 16 و 17 مهرماه در مرکز بصیرت عمار نیروی انتظامی شهر قم برگزار خواهد شد.


وی تصریح کرد: احیاء سیره شهدا و تداوم حرکت در مسیر آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تنها راه و زمنیه سازی ظهور و حاکمیت جهانی ارزشها و توحید در عالم است.


معاون آموزش موسسه روایت سیره شهدا در ادامه افزود: فرهنگ جهاد و زندگی مجاهدانه شاخصه ی اصلی زندگی اعتقادی است و در قرآن کریم نشانه ی صداقت در ایمان برشمرده شده است. مهمترین رکن فرهنگ جهادی شناخت و شدت اقدام در مقابل در هر زمان دشمن است و امروز طاغوت اعظم و شیطان بزرگ و اصلی ترین دشمن اسلام و انقلاب اسلامی آمریکا است روشن است که روحانیت شیعه می بایست در صف مقدم و پیشتاز در جهاد  باشد و به صورت پیش رونده و پیش برنده وارد اقدام شده و روشنگر خیانت قاعدین و بی تفاوت و منفعلین در جبهه دشمن می باشد.


سید حسین آقامیری خاطرنشان شد: انقلاب اسلامی والاترین حقیقت الهی در زمان معاصر و دفاع مقدس نتیجه طبیعی ظهور این حقیقت در برابر جبهه باطل در این عصر است به خصوص 8 سال دفاع مقدس و مهمترین ذخیره ی حرکت به سوی اهداف بلند انقلاب و تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است.


لازم به ذکر است طلاب و روحانیون معزز در این دوره از حضور اساتید حوزه و دانشگاه از جمله حضرت آیت الله حائری شیرازی و حجج اسلام پناهیان، تائب، حاجتی، جوشقانیان و جناب آقای دکتر حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین، بهره مند خواهند شد./843/د101/ف

منبع: موسسه سیره شهدا

ارسال نظرات