۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۲۹۴۲۹۲

نرم افزار روایت گری مصور حماسه عاشورا رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کربلا از نرم افزار روایتگری مصور حماسه عاشورا رونمایی کرد؛ این نرم افزار به عنوان بسته نوین تبلیغی ویژه دهه اول محرم طراحی شده است که قابلیت اجرا از 20 دقیقه تا 10 ساعت را دارد.
واقعه عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی سرچاهی، مبلغ حوزه علمیه قم، امشب در گردهمایی مبلغان روایت امام حسین(ع) از مدینه تا کربلا، که در مسجد خاتم الانبیای پردیسان قم برگزار شد، نرم افزار روایت‌گری مصور حماسه عاشورا که زیر نظر بعثه مقام معظم رهبری تهیه شده را رونمایی کرد.

وی در این مراسم با نمایش قسمت‌هایی از این نرم افزار شیوه روایت‌گری حماسه عاشورا را برای مبلغان آموزش داد و افزود: این نوع روایت گری حدود سه سال است که در خیمه‌گاه کربلا به صورت روزانه اجرا می‌شود و بازخورد بسیار بالایی در میان زائران داشته است.

حجت الاسلام سرچاهی روایت حماسه عاشورا به سبک روان و جذاب را از ویژگی های این نرم افزار عنوان کرد و اظهار داشت: استفاده از تصاویر سبب ماندگاری روایت عاشورا در ذهن مخاطب می‌شود و با این نرم افزار مبلغان می‌توانند گزارش صحیح و جامعی از واقعه عاشورا که برگرفته از منابع دست اول است را داشته باشند.

وی قابلیت اجرای آسان برای تمام اقشار و سطوح علمی را از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار دانست و گفت: این نرم افزار به عنوان بسته نوین تبلیغی ویژه دهه اول محرم طراحی شده است که قابلیت اجرا از 20 دقیقه تا 10 ساعت را دارد.

مبلغ حوزه علمیه افزود: علاقه مندان می‌توانند برای دانلود نرم افزار روایت مصور حماسه عاشورا  به سایت آثار و اماکن اسلامی مراجعه کنند و دانلود این نرم افزار رایگان خواهد بود./843/پ202/ف
ارسال نظرات