۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۹۵۶۵۳

100 عنوان برنامه تولیدی شبکه سهند برای ماه محرم

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از تولید نزدیک به 100 عنوان برنامه مختلف از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برای محرم امسال خبر داد.
سيدمحسن لطيفي، مديرکل صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز،  سیدمحسن لطیفی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با تشریح برنامه های ماه محرم امسال در شبکه استانی سهند گفت: امسال نزدیک به 100 برنامه در بخش های مختلف خبر، صدا، سیما و برون مرزی تولید شده و از چند روز مانده به محرم به روی آنتن رفته است.


وی افزود: چندین عنوان گزارش خبری و تولیدی در طول دهه محرم از بخش های مختلف خبری پخش خواهد شد و بیشتر برنامه های مرتبط با محرم و عزاداری های مردم نیز پوشش خبری داده می شود.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از تولید 31 عنوان برنامه رادیویی در صدای مرکز آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در محرم امسال فقط در رادیو 126 ساعت برنامه تولید شده است که برنامه های محرم غم نامه سیٰٔ، یک پیام یک نوا و نی نواسی از آن جمله است.


وی افزود: 24 عنوان برنامه در مجموع به میزان 152 ساعت در معاونت سیما با عنوان هایی از جمله قیزیل قافیه لر، حسین عزاسی، عزاداری شهرستان ها، میز گرد مصباح و هیئت های حسینی تولید و پخش می شود.


لطیفی همچنین با اشاره به برنامه های برون مرزی این مرکز هم گفت: 10 عنوان برنامه به میزان 34 ساعت در بخش برون مرزی که مخاطبانی در جمهوری آذربایجان دارد تولید شده است که در طول ماه محرم پخش خواهد شد.


وی برقراری ارتباط های رادیو - تلویزیونی با شبکه های سراسری در مورد عزاداری های استان، پوشش زنده عزاداری بازار و مراسم اجتماع بزرگ هیئت های حسینی تبریز در روز هفتم محرم از بخش های این مرکز را از دیگر برنامه های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اعلام کرد.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همچنین تصریح کرد: مراسم عزاداری 70 هیئت حسینی هم ضبط و از شبکه استانی سهند پخش خواهد شد./935/102/ب1

ارسال نظرات