۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۲۹۵۹۴۶

برگزاری دوره تخصصی مهدویت در حرم حضرت معصومه

خبرگزاری رسا ـ دوره تخصصی مهدویت ویژه بانوان در آستان حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود؛ هدف از برگزاری این دوره آشنایی تخصصی مبلغان و خواهران قرآن آموز با مباحث مهدویت و شبهات پیرامون آن بوده است.
مهدويت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره تخصصی مهدویت ویژه قرآن آموزان و مبلغان خواهر در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) برگزار می شود.


این دوره تخصصی با حضور خانم حقانی، استاد حوزه علمیه قم روزهای شنبه از ساعت 14:45 تا ساعت 16 در شبستان نجمه خاتون برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری این دوره آشنایی تخصصی مبلغان و خواهران قرآن آموز با مباحث مهدویت و شبهات پیرامون آن بوده و به شرکت کنندگان در دوره پس از کسب نمره قبولی در آزمون مدرک تحصصی مهدویت از سوی آستان حضرت فاطمه معصومه(س) اعطا می شود.


همچنین مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در فصل های مختلف سال در قابل ترم های مختلف دوره های مهدویت را به صورت تخصصی و عمومی برای قرآن آموزان خواهر برگزار کرده و استقبال از این دوره ها بسیار خوب بوده است.

 

اضافه بر این کلاس‌های تخصصی مهدویت در حال حاضر به صورت مرتب در آستان حضرت معصومه(س) در حال برگزاری است و بانوان می‌توانند در سایر دوره های مرکز که به صورت عمومی برگزار می‌شود شرکت کنند.

 

لازم به ذکر است، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در راستای گسترش فرهنگ قرآنی و اسلامی دوره های معارفی و قرآنی خود را به صورت غیر حضوری برای برگزار کرده و علاقه مندان می‌توانند برای دریافت فرم ثبت نام دوره های غیر حضوری قرآنی و معارفی مرکز به شبستان نجمه خاتون مراجعه کرده یا با مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) تماس بگیرند./968/پ202/ف

ارسال نظرات