۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۹۶۹۹۱
نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

حوزه­های علمیه خواهران در تأثیرگذاری گوی سبقت را از برادران ربوده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تأثیرگذاری حوزه‌های علمیه خواهران و خود خواهران طلبه در جامعه بیشتر از حوزه‌های علمیه برادران دانست و گفت: خواهران طلبه از یک سو همسر و مادر، از یک سو دختر و از سویی زن هستند و این سه جلوه تأثیرات ویژه‌ای در جامعه دارد و اگر این جلوه‌ها آمیخته با علم، تقوا و تهذیب باشند بسیار کارآمد است.
آيت‌الله زين العابدين قرباني، نماينده ولي‌فقيه در استان گيلان و امام جمعه رشت

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، تأثیرگذاری خواهران طلبه در جامعه بیشتر از برادران دانست و گفت: علت تأثیرگذاری بیشتر حوزه‌های علمیه خواهران در سطح جامعه این است که خواهران طلبه از یک سو همسر و مادر، از یک سو دختر و از سویی زن هستند و این سه جلوه تأثیرات ویژه‌ای در جامعه دارد و اگر این جلوه‌ها آمیخته با علم، تقوا و تهذیب باشند بسیار کارآمد است.

 

وی با اشاره به دیدگاه منفی برخی افراد نسبت به حوزه‌های خواهران اظهار کرد: امیدواریم این دیدگاه تغییر پیدا کند و فضایی ایجاد شود که خواهران طلبه بیشتر از گذشته تربیت شوند و بتوانند معارف الهی را در جامعه ترویج کنند.

 

امام جمعه رشت ادامه داد: بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب اختصاص سهم امام به حوزه‌های علمیه خواهران در راستای تحصیل و ترویج معارف اسلامی جایز است و دیدگاه همه افراد باید به این صورت باشد./998/د102/ف

 

منبع: مرکز مدیریت حوزه­های علمیه خواهران

ارسال نظرات