۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۹۷۳۴۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

نامه رهبر معظم انقلاب درباره برجام راه نفوذ آمریکا به ایران را مسدود کرد/ اقتدار ایران اسلامی برگرفته از عاشورا است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که نامه رهبر معظم انقلاب درباره برجام، آمریکا را در شوک فرو برد و راه نفوذ آمریکا به ایران را مسدود کرد، گفت: نامه رهبری درباره برنامه برجام که در مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی ایران به تصویب رسید، تکمیل کننده برجام است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) که همزمان با تاسوعای حسینی برگزار شد، افزود:آمریکایی ها فکر می کردند که به واسطه برجام می توانند در ایران دو گانگی و دو دستگی ایجاد کنند اما نامه رهبر معظم انقلاب نقشه آمریکایی ها را نقش بر آب کرد و این نامه به یک انسجام ملی تبدیل شده است که موافق و مخالف و منتقد، آن را مورد تأکید قرار داده اند.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که نامه رهبر معظم انقلاب درباره برجام، آمریکا را در شوک فرو برد و راه نفوذ آمریکا به ایران را مسدود کرد، اظهار داشت: نامه رهبری درباره برنامه برجام که در مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی ایران به تصویب رسید، تکمیل کننده برجام است و اگر به درستی اجرا شود، برجام معتبر خواهد بود.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در طول مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5، رهبر فرزانه انقلاب بارها رهمنون ها و فرامین خود را به تیم مذاکره کننده ایران اعلام کردند، هر چند در برخی موارد تیم مذاکره کننده از خطوط قرمز عبور کرده بودند.


امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در طول مذاکرات همواره بر حفظ منابع ملی تأکید داشتند چراکه صیانت از منابع ملی و انقلاب اسلامی در اولویت همه برنامه ها قرار دارد.


وی با اشاره به این که پس از ابلاغ نامه تأیید مشروط رهبر معظم انقلاب درباره برجام، هر کس از این فرامین سرپیچی کند، در آینده محکوم است، گفت: ممکن است عده ای بخواهند کار خود را توجیه کنند، اما برجام تنها به واسطه اجرای فرامین و دستورات رهبری که در نامه ایشان به آن اشاره شده است، معتبر و قابل اجرا است.


خطیب جمعه شهرکرد با بیان این که رهبر فرزانه انقلاب در این نامه، راه نفوذ دشمن را سد کردند، تأکید کرد: دولتمردان باید نقاط ضعف این برنامه را مدنظر داشته و نسبت به راه های فرار و توطئه دشمنان حساس باشند.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین به فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: در ایام محرم همه برنامه‌های مردم تحت تأثیر عزاداری است و این نشان از ارادت مردم به سید و سالار شهیدان و ولایت دارد.


حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام تبری و تولی را دو مؤلفه اصلی در قیام سید و سالار شهیدان بیان کرد و گفت: این دو مؤلفه برای انقلاب اسلامی نیز مهم است و نباید به دشمنان اعتماد کرد.


به گفته وی، پرچم ایستادگی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، امروز مدیون خون شهدای عاشورا و قیام سید و سالار شهیدان است و باید قدردان عاشورای حسینی بود./9457/201/ب2

ارسال نظرات