۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۹۷۸۹۲
امام جمعه شهر شعیبیه شوشتر:

انتفاضه ملت فلسطین تحت تأثیر سخنان رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر شعیبیه شوشتر با اشاره به این که در آینده شاهد بیداری اسلامی در کشور­های اسلامی و آفریقایی به ویژه عربستان خواهیم بود، گفت: انتفاضه فلسطین تحت تأثیر سخنان امیدوار کننده رهبر معظم انقلاب است.
فلسطين

حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری، امام جمعه شهر شعیبیه شوشتر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که اعتراضات ضد استکبار و رژیم اشغالگر قدس در جهان روبه گسترش است، اظهار داشت: هم زمانی انتفاضه سوم ملت فلسطین با بیداری اسلامی و تقارن آن با ماه محرم از ویژگی­های این انتفاضه است.

 

وی با اشاره به وضعیت کنونی عربستان و همراهی آن با رژیم اشغالگر قدس ادامه داد: پیروزی­های نیروهای عراق و سوریه در جنگ با تروریست­ها، سخنان امیدوارانه رهبر معظم انقلاب و همراهی بسیاری از کشورهای جهان با انتفاضه ملت فلسطین از نقاط قوت انتفاضه است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که در انتفاضه­های گذشته شاهد تظاهرات و راهپیمایی­های مردمی بودیم، اظهار داشت: در این انتفاضه انجام و گسترش عملیات­های شهادت طلبانه با الهام از ماه محرم، ترس و وحشت را در میان صهیونیست­ها ایجاد کرده است.

 

حجت الاسلام منصوری با بیان این که دیدگاه کشورهای اسلامی درباره انتفاضه سوم فلسطینی­ها متفاوت است، افزود: کشورهای همسو با عربستان و حامی گروه­های تکفیری با انتفاضه مخالفت کرده در حالی که بسیاری از کشورهای اسلامی و نیروهای مقاومت از این انتفاضه حمایت می­کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به حمایت­ همه جانبه جمهوری اسلامی از ملت فلسطین گفت: سخنان مسؤولان فلسطینی و عملیات­های شهادت طلبانه تحت تأثیر واقعه عاشورا بوده که آزادی فلسطین در گرو این عملیات­ها است.

 

وی در پایان با اشاره به این که فلسطینی­ها در انتفاضه خود به دنبال آزادی و نفی سلطه ظالمان هستند، گفت: آرمان های فلسطینی­ها از جمله اهداف قیام عاشورا هستند./9466/302/ب3

ارسال نظرات