۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۹۸۵۵۰
مدیر مدرسه علمیه الشتر:

ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی الشتر احداث می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه رضوی شهرستان الشتر از احداث ساختمان جدید مدرسه علمیه این شهرستان خبر داد.
مدرسه علميه

حجت الاسلام مسعود بابایی، مدیر مدرسه علمیه رضوی شهرستان الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با توجه به کمبود فضای آموزشی و اداری در ساختمان کنونی مدرسه علمیه این شهرستان، ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی ساخته می شود.


وی با بیان این که زمین این ساختمان تهیه شده است، افزود: تاکنون خاکبرداری زمین صورت گرفته است و در آینده ای نزدیک فعالیت ساخت آن آغاز می شود.


حجت الاسلام بابایی عنوان داشت: در جهت ساخت ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی الشتر، خیرین زیر نظر دفتر حضرت آیت الله سیستانی مشارکت می کنند.


وی در ادامه با اشاره به این که کارگاه و نقشه های این ساختمان از سوی خیرین تهیه شده است، تصریح کرد: پیمانکار ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی خرم آباد نیز فردی خیر است.


مدیر مدرسه علمیه رضوی شهرستان الشتر با بیان این که مجوز سطح یک در این مدرسه را داریم، خاطرنشان کرد: طلاب این مدرسه در سه پایه مشغول تحصیل هستند.


وی با بیان این که در طول سال تحصیلی دوره های آموزشی گوناگونی برای طلاب برگزار می شود، افزود: در این دوره ها از اساتید استان قم، اساتید بومی و امام جمعه شهرستان الشتر جهت حضور در مراسم دعوت می شود.


حجت الاسلام بابایی در ادامه از صدور کارت هوشمند ویژه طلاب خبر داد و عنوان داشت: برای پایه های دوم و سوم کارت هوشمند تهیه شده است.


وی با بیان این که پایه اول کارت هوشمند ندارند، ادامه داد: پی گیری لازم برای صدور کارت هوشمند طلاب انجام شده است.


مدیر مدرسه علمیه رضوی شهرستان الشتر با اشاره به برگزاری دوره های تفریحی و ورزشی ویژه طلاب این مدرسه یادآور شد: طلاب هفته ای یک بار در کلاس شنا و فوتسال شرکت می کنند./9459/302/ب1

ارسال نظرات