۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۳۰۰۱۴۳
محقق و پژوهشگر دینی:

دشمنی با دشمنان تعطیل بردار نیست

خبرگزاری رسا ـ محقق و پژوهشگر دینی با بیان این‌که ما بر مبارزه با دشمن پافشاری می‌کنیم واین دشمنی تعطیل بردار نیست، گفت: این دشمنی همان«حرب لمن حاربکم» یاران امام حسین(ع) است که به گوش دشمنان دین خواهیم رساند
استکبارستيزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین دقیقی شامگاه 13آبان مصادف با سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اجتماع بسیجیان و امت حزب الله منطقه افسریه که در خیابان 20متری افسریه برگزارشد با اشاره به سخن امام خمینی(ره) گفت: همه گرفتاری‌های مسلمین از آمریکاست و هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید؛ چرا که تمام جنایات زیر سر این ملعون ابدی تاریخ است.

 

شعار مرگ برآمریکا شعار ملت است
وی افزود: شعار مرگ برآمریکا و اسراییل شعار تمامی دانشجویان، روحانیان و سپاهیان است و تا زمانی که این انقلاب برپا است مبارزه با استکبار ادامه دارد.


حجت الاسلام دقیقی اظهار داشت: سالگرد مبارزه با استعمار و استعمارگران همیشه باید با قدرت و صلابت بیشتری انجام بگیرد که به قوت الهی این اصل هر ساله با شکوه‌تر برگزار می‌شود.

 

دوستی با دشمنان اسلام ممنوع
وی با اشاره به آیه «یـایـها الذین امنوا لا تتخذوا عدوى و عدوکم اولیاء تلقون الیـهـم بـالمـودة» ابراز داشت: مکتب اسلام که مبتنی بر کلام وحی و سفارشات امامان معصوم(ع) است هرگونه دوستی آشکار و پنهان را با دشمنان منع کرده و آن را سرزنش می‌کند؛ تا جایی که بیان می‌کند هرکس با دشمنان صلح کند مطمئنن از دین خارج شده است.

 

حجت الاسلام دقیقی ادامه داد: این خیال شوم و باطل که دولت استعمارگر آمریکا دشمنی خود را با اسلام کنار گذاشته و دست دوستی به سمت ایران دراز کرده اظهار دروغین دوستی است.

 

وی عنوان کرد: اگر دشمنان اسلام بالاخص آمریکا با جنگ می‌توانستند بر ایران سلطه پیدا کنند به قطع یقین با ایران مذاکره نمی‌کردند.

 

حجت الاسلام دقیقی اظهار داشت: ملت ایران باید بدانند که آمریکا بر هیچ اصل ومنطقی استوار نیست و هدف‌اش تنها استعمار و سلطه گری بر کشورهای مظلوم واستفاده از منابع آنان است.

 

وی با طرح سؤال اینکه آیا دست دادن با دشمنی که مبنای فکریش همیشه بر فریب و نیرنگ است جائز است؟ گفت: ملت مسلمان به ویژه ایران به برکت شهدای انقلاب هر گونه سازش با دشمن را خیانت می‌داند و اگر بندبند وجودش درراه مبارزه با دشمن از دست برود هرگز با دشمن دست نخواهد داد.

 

حجت الاسلام دقیقی اظهار داشت: ما بر مبارزه با دشمن پافشاری می‌کنیم واین دشمنی تعطیل بردار نیست و این دشمنی همان«حرب لمن حاربکم» یاران امام حسین(ع) است که به گوش دشمنان دین خواهیم رساند.

 

آمریکا را در تیررس شعار «الله اکبر» قرار می‌دهیم

وی با بیان اینکه عظمت دشمنی با دشمنان را در روز اربعین به جهان نشان خواهیم داد، تأکید کرد: اگر آمریکا از دشمنی خود برندارد باید خود را در تیررس شعار «الله اکبر» مردمان مسلمان ببیند و این شعارها موجب بازگوی خیانت‌ها و جنایات آن‌ها در دنیا خواهد شد؛ باید بدانند که این شعارها آن‌ها را به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.

 

حجت الاسلام دقیقی افزود: این روز که به عنوان روز استکبار ستیزی انتخاب شده است، هرگز فراموش نخواهد شد و مادامی که استعمارگران دنیا به کار خود ادامه دهند کشور ایران با آن‌ها در اوج دشمنی خواهد بود.

 

ایران فریادرس مظلومان عالم است
وی با تأکید براینکه جمهوری اسلامی فریاد رس مظلومان جهان است ابراز داشت: آنچه که جمهوری اسلامی از مکتب اهل بیت(ع) به دست آورده یاری رساندن به مظلومان است و هرجا که صدای مظلومی را بشنود به یاری آن خواهد پرداخت و دراین مهم کوتاهی نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام دقیقی گفت: ملت بیدارایران ضمن پایبندی به تعهدات و اصول سیاسی و اجتماعی و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب دیگر بر سر هیچ موضوعی با آمریکا به مذاکره نخواهد نشست.

 

آمریکا دشمن شماره یک ایران است
وی عنوان کرد: مردم ایران آگاه هستند که دشمن شماره یک ایران آمریکای جنایت‌کار است و هر دولتی که با آمریکا و اسراییل همسو باشد دشمن خود می‌داند و از این اصل روزی عقب نشینی نخواهد کرد.

 

حجت الاسلام دقیقی در پایان با تشکر از مردم غیور افسریه گفت: ملت بیدار و همیشه در صحنه به ویژه مردم افسریه پیوند همه جانبه خود را با رهبری و انقلاب ادامه خواهد داد و با پافشاری بر مواهب الهی خواستار صلح بشری و لغو همه تحریم‌ها بوده است؛ بدین وسیله از دولت تقاضا داریم تعهدات نه گانه رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب خود قرار داده و آن را اجرا کند./9668/202/ب2

ارسال نظرات