۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۳۰۰۸۲۰
مدیر مدرسه علمیه پلدختر خبر داد؛

برگزاری کارگاه های آموزشی دانش افزایی در مدرسه علمیه امام رضا

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر گفت: به منظور ارتقای سطح علمی و پژوهشی طلاب در پایه های تحصیلی حوزه کارگاه های آموزشی دانش افزایی برگزار می شود.
کارگاه آموزشي

حجت الاسلام علی رحمتی، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) این شهرستان در سطح یک مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند.


وی با بیان این که در طول سال تحصیلی به منظور ارتقای سطح علمی طلاب و کمک به آنان در راستای انجام فعالیت های پژوهشی کارگاه های آموزشی گوناگونی برگزار می شود، افزود: از جمله این کارگاه ها فراگیری روش تحقیق، پایان نامه نویسی و مقاله نویسی است.


حجت الاسلام رحمتی با اشاره به اثرگذاری این کارگاه ها در انجام فعالیت های علمی و پژوهشی طلاب عنوان داشت: این کارگاه های آموزشی به طلاب کمک می کند تا در تهیه مقاله، پایان نامه و دیگر فعالیت های پژوهشی خویش از روش های نوین علمی استفاده کنند.


وی یادآور شد: در راستای برگزاری کارگاه های علمی آموزشی در طول سال تحصیلی طلاب، از اساتید برجسته حوزه علمیه قم جهت برگزاری این دوره های آموزشی دعوت می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر در ادامه با اشاره به این که شرط معمر شدن طلاب گذارندن پایه پنج حوزوی است، اظهار داشت: امسال طلبه های مدرسه علمیه موفق به گذراندن پایه پنج می شوند و برنامه تلبس طلاب را برگزار می کنیم.


وی بیان داشت: در سال جاری بین 10 تا 12 نفر از طلاب مدارس علمیه امام رضا(ع) شهرستان پلدختر  ملبس به لباس روحانیت می شوند.
حجت الاسلام رحمتی در ادامه با بیان این که صندوق تعاونی طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر بین پنج تا شش میلیون تومان است، افزود: در طول سال بنا به درخواست طلاب به بیش از 12 نفر وام پرداخت می شود.


وی با بیان این که اطلاعات طلاب مدرسه علمیه در سامانه نجما ثبت شده است، عنوان داشت: ثبت اطلاعات طلاب برای ارائه خدمات به آنان امری ضروری است.


مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان پلدختر با بیان این که اطلاعات طلاب جدیدالورود نیز در سامانه نجما ثبت شده ست، تصریح کرد: برای ارائه خدماتی همچون تعریف کلاس، انتخاب واحد و خدماتی آموزشی رفاهی ثبت اطلاعات طلاب مدارس در سامانه نجما امری ضروری است./9459/302/ب2

ارسال نظرات