۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۳۰۰۹۰۷
امام جمعه اختیار آباد:

توفیق در جنگ نرم با تأسی از شهدا امکان پذیر است

خبرگزای رسا ـ امام جمعه اختیار آباد گفت: در این جنگ جدید که به صورت نرم پیش می رود باید با تأسی از شهدا راه درست را انتخاب و در سایه ایمان به خدا آن را طی کنیم تا شکست نخوریم.
امام جمعه اختيار آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام کاظم عامری امام جمعه اختیار آباد در یادواره شهدای معلم و دانش آموز بسیجی آموزش و پرورش ناحیه دو استان کرمان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: تناسب کار شهدا با امام سجاد(ع) در رسالت پیام آوری است چراکه امام سجاد(ع) رسالت پیام رسانی جریان عاشورا و کربلا را بر عهده داشتند و امروز شهدای جنگ تحمیلی پس از گذشت 32 سال پیام آور حق و حقیقت از دوران دفاع مقدس هستند.

 

وی افزود: در این دوران که متاسفانه حب دنیا در دلها ریشه کرده و مشکلات فراوانی در زندگی ها ایجاد نموده است شهدا به ما می آموزند که زندگی دنیا را نادیده گرفتند و برای اهداف والاتری جان خود را فدا کردند و اگر ما این پیام شهدا را درک کنیم و متوجه شویم که آنان با حضور پاکشان چه مفاهیمی را در جامعه نشر می دهند؛ قطعا گرفتاری هایمان مرتفع خواهد شد.

 

حجت الاسلام عامری گفت: همه ما و مسؤولان مملکتی که در راس امور هستند باید همواره به یاد شهدا باشیم و به یاد داشته باشیم که فردای قیامت باید پاسخگوی شهدا باشیم چرا که آنان با فدا کردن جان خود کشور را حفظ کردند و مایه عزت جامعه شدند.

 

وی ادامه داد: برگزاری نخستین یادواره شهدای معلم و دانش آموز ناحیه دو آموزش و پرورش را به فال نیک می گیریم و تلاش می کنیم تا نام و یاد آنان را زنده نگه داریم چراکه پیام این شهدا به دانش آموزان و آینده سازان این جامعه؛ حفظ عزت و آبروی کشور با ممارست به جهاد علمی است تا قله های رفیع علمی را فتح کنیم.

 

امام جمعه اختیار آباد عنوان داشت: عزت، امنیت و شرافت امروز ما به دلیل ایثار همین شهدای والا مقام است که ما را موظف به رعایت تقوا و دینداری در کنار کسب علم و دانش می کند از این رو باید شهدا را بشناسیم و از آنان الگو بگیریم و همواره مراقب باشیم تا از راه راست منحرف نشویم.

 

وی خاطرنشان کرد: در این جنگ جدید که به صورت نرم پیش می رود باید با تأسی از شهدا راه درست را انتخاب و در سایه ایمان به خدا آن را طی کنیم تا شکست نخوریم.

 

حجت الاسلام عامری ابراز داشت: شهید بزرگوار حسن حسینی عامری از شهدای دانش آموز بسیجی است که امروز پس از گذشت 32 سال در حالی تشییع می شود که خیلی از نهادها خواستار حضورش هستند و این تکریم ها نشان دهنده انتخاب راه صحیحی و ارزشمندی است که با تکیه بر ایمان قوی طی کرده است، بنابراین دانش آموزان امروز باید آنان را الگوی خود قرار دهند تا مسیر درست را بپیمایند./9703/202/ب1

ارسال نظرات