۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۳۰۲۵۹۶
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت:

بیداری اسلامی محصول شور و شعور حسینی است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با بیان این که بیداری اسلامی محصول شور و شعور حسینی است، گفت: بیداری اسلامی مانع نفوذ فرهنگی دشمن می شود.
عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت، ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد نبی اکرم(ص) این شهرستان با بیان این که قیام عاشورا سرآغاز و سرفصل جنبش‌های بیداری اسلامی در طول تاریخ بوده است، گفت: بیداری اسلامی محصول شور و شعور حسینی است.


حجت الاسلام گراوند با اشاره به این که قیام عاشورا به عنوان بزرگ ترین حادثه تاریخ برای ما درس های گوناگونی دارد، عنوان داشت: با الگو گیری از سیره و سنت اهل بیت(ع) ئوطئه های دشمن در عرصه های گوناگون خنثی می شود.


وی مهم ترین درس قیام عاشورا را مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن بیان کرد و افزود: امروز نیز در صحنه فرهنگی و جبهه جنگ نرم باید با دسیسه های فرهنگی دشمن مقابله کرد.


رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با اشاره به این که محبت اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در دل و جان مردم ایران اسلامی و سراسر جهانیان ریشه دوانیده است، اظهار داشت: هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند مانع از فراگیر شدن آن شود.


وی با اشاره به روحیه ایثارگری و عشق به ولایت فقیه در حادثه کربلا و نمونه عینی آن در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد: در جامعه امروز ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و هوشیاری مردم به ویژه جوانان در برابر دسیسه های دشمن مهم ترین وظیفه ما است.


حجت الاسلام گراوند دشمنان اسلام بیش از 1400سال است که به دنبال خاموش کردن شعله‌های عشق کربلای حسینی در وجود نسل جوان هستند، گفت: برخلاف دسیسه های دشمن امروز شور و شعور حسینی دشمنان را از خواب بیدار کرد.


وی با اشاره به نام گذاری سال به نام وحدت، همدلی و همزبانی تصریح کرد: امروز مسؤولان ومردم وظیفه داریم این شعار را عملاً مورد توجه قرار دهیم و با اتحاد خویش مانع از رخنه دشمن در کشور و جلوگیری از ضربه و نفوذ شان شویم.


حجت الاسلام گراوند با بیان این که دشمن در زمینه های گوناگون در راستای تضعیف نظام ناکام ماند و امروز به نفوذ همه جانبه روی آورده است، گفت: باید با توجه به تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مانع از رشد و گسترش افکار شیطانی دشمن در کشور شویم./9459/202/ب1

ارسال نظرات