۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۳۰۳۳۰۵
امام جمعه میانه:

دشمن به دنبال تغییر در شیوه زندگی مردم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حامدی با اشاره به برنامه نفوذ دشمن، گفت: دشمن به دنبال رخنه در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور است.
حجت الاسلام حامدي

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حامدی، امام جمعه میانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به برنامه نفوذ دشمن، اظهار داشت: دشمن به دنبال رخنه در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور است.


وی با بیان این‎که استکبار جهانی از رهگذر نغوذ به دنبال احیای سلطه خود بر کشور است، تصریح کرد: زمانی که دشمن از مداخله مستقیم، تحریم و راه کار های دیگر نتوانست به اهداف شوم خود دست پیدا کند دست به استراتژی نفوذ زده و به دنبال رخنه در کشور است.


امام جمعه میانه با اشاره به بیانات رهبری در خصوص نفوذ و تأکید بر هوشیاری در رخنه دشمن، ابراز داشت: مذاکرات هسته‌ای و توافق در حقیقت تلاشی برای رخنه و اعمال نفوذ در کشور بود، دشمن تلاش دارد از نفوذ سیاسی خود را از طرزق مسؤولان احیاء کند.


وی یکی از راه کار های نفوذ در حوزه فرهنگ عمومی یک کشور و تغییر سبک زندگی آن جامعه را بهره گیری از کمپانی های اغذیه می باشد، کمپانی مک دونالد با هدف تزریق شیوه زندگی آمریکایی و ایجاد بستر تغییر در زندگی اسلامی ایرانی مردم می باشد.


حجت الاسلام با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات مجلس و خبرگان، افزود: در ایام انتخابات باید هوشیاری دو چندان داشته و تجربیات گذشته بهره برد و مراقب بود که دشمن به دنبال مهره چینی در کشور برای نفوذ سیاسی در رده های مختلف مسؤولان می باشد.


وی با تأکید برحفظ هوشیاری ملت و مسؤولان، خاطرنشان کرد: باید با شناخت از دشمن و راه های نفوذ و احیای سلطه و با بصیرت و پیروی از فرامین رهبری در مقابل پروژه نفوذ و تغییر باور های ملت توسط استکبار جهانی که خطری بزرگ می باشد ایستاد.


رییس مدارک علمی حوزه علمیه کشور ادامه داد: استکبار جهانی با بهره گیری از ابزار ماهواره و فضای مجازی به دنبال تغییر در باور های مردم است، استکبار در دوره جدید وارد فاز جدیدی از استعمار و استثمار کشور های جهان وارد شده است.


وی خاطرنشان کرد: دشمن از طریق تربیت محصلانی از کشور ها با تفکر و اندیشه آمریکایی و اروپایی گاهی دست به تغییر در کشور و باور های ملت می زند و از این طریق سلطه خود را بر ملت های جهان احیا و بر منابع آن ها تسلط پیدا می کند./854/
302/ب3

ارسال نظرات