۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۳۰۴۰۵۳
رییس دانشگاه قم:

ترویج فرهنگ شهادت توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام دیرباز گفت: دشمنان جهت کم رنگ جلوه دادن فرهنگ شهادت، توطئه های زیادی در پیش گرفته اند و لذا ترویج فرهنگ شهادت و الگو قرار دادن شهداء یکی از راه های خنثی سازی توطئه هاست.
حجت الاسلام والمسلمين ديرباز

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر دیرباز طی سخنانی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان که با حضور جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در دانشگاه قم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم و صفر اظهار داشت: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تا  پیرو رهروان اهل بیت(ع) باشیم.

 

وی گفت: ما در قم که حرم اهل بیت(ع) است زندگی می کنیم و باید مسیر اهل بیت(ع) و راه شهدا را نصب العین فعالیت هایمان قرار دهیم.

 

رئیس دانشگاه قم خاطرنشان کرد: اگر چنین اتفاقی بیفتد، کسانی که از استانهای دیگر به قم می آیند، این تفاوت را احساس می کنند که به استانی که حرم اهل بیت(ع) است، آمده اند.

 

وی با بیان اینکه شهیدان زیادی طی هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن تقدیم انقلاب شده است گفت:  دشمنان جهت کم رنگ  جلوه دادن فرهنگ شهادت، توطئه های زیادی در پیش گرفته اند، لذا یکی  از مهم ترین کارها  که می توان انجام داد، ترویج  فرهنگ شهادت و الگو قرار دادن شهداء در امور است.

 

دیرباز تصریح کرد: کتابهای زیادی در خصوص شهداء به چاپ رسیده که می توان با اندکی مطالعه ترویج فرهنگ شهادت را داشته باشیم.

 

یادآور می شود: شرکت کنندگان در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های استان قم پس از پایان نشست، بر سر مزار شهید ستار یکه زارع- شهید تازه احراز هویت شده دانشگاه قم- و دیگر شهدای گمنام مدفون در این دانشگاه حاضر شدند و به ارواح مطهر آنان ادای احترام کردند./1330/د101/ف2

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات