۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۳۰۴۱۹۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

اخلاص و فداکاری از ویژگی های بارز بسیجیان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اخلاص، عشق، ایثار و فداکاری را به عنوان ویژگی‌های بارز بسیجیان ذکر کرد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستاني، مدير کل تبليغات اسلامي بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز ضمن گرامیداشت هفته بسیج و فرا رسیدن 5 آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: بسیج یک نهاد دینی است که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: بسیج در عرصه های مختلف به‌ویژه در دوران 8 سال دفاع مقدس به خوبی نقش خود را ایفا کرد.

 

وی اظهار داشت: در جریان جنگ تحمیلی این نهاد انقلابی به طور مخلصانه و به دور از هر گونه تشریفات توانست با اقتدار دشمن را به عقب براند و یک جنگ نابرابری را به سود ملت به اتمام برساند.

 

حجت الاسلام سروستانی اخلاص، عشق و فداکاری را از ویژگی های بارز بسیج عنوان کرد و افزود: مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده خواهان خصوصیت بارز بسیج، و از معانی آن است و در یک عبارت بسیج مدرسه معارف خوبی ها و ایمان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: این نهاد ارزشمند با تبعیت اعتقادی از جایگاه ولایت و رهبری توانست بسیاری از موانع و پیچیدگی هایی را که دشمنان برای براندازی نظام ایجاد کردند را مرتفع سازد و زمینه رشد و تعالی نظام را در سطح جوامع بین المللی ترقی دهد.

 

وی اضافه کرد: بسیج متعلق به همه ملت است و ملت ما در یک نگاه همه بسیجی اند و بسیجی هم درس مقاومت در مقابل دشمنان، ایستادگی بر مبانی دینی و نهراسیدن در برابر دشمنان را به همگان آموخت.

 

حجت الاسلام سروستانی تبعیت از ولایت و رهبری به عنوان عامل عزت و پیروزی ایران اسلامی، اهتمام به ارزش های دینی و تلاش جهت اقتدار میهن اسلامی در عرصه های مختلف اعم از نظامی فرهنگی علمی، محرومیت زدایی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را از دیگر محورهای فعالیت بسیج عنوان کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن گرامیداشت این ایام تاکید کرد: امید است همه هموطنان به ‌ویژه نسل جوان با پیشه کردن این فرهنگ ارزشمند بتوانند مسیر معنوی انقلاب را ادامه دهند.

 

حجت الاسلام سروستانی تهاجم نرم دشمن را یکی از حربه های طراحی شده دشمنان عنوان کرد و افزود: امیدواریم جوانان بتوانند در مقابل این طراحی دشمن فایق ایند و بار دیگر دشمنان را در این عرصه مایوس کرده و درسی دندان شکن به آنها بدهند./833/101/ب1

ارسال نظرات