۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۳۰۴۳۶۱
سردار سلیمانی:

باید به مواضع نفوذ دشمن حمله کرد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به لزوم مقابله با پروژه نفوذ دشمن گفت: افزون بر طراحی پدافندهای لازم برای مقابله با دشمن، باید به مواضع نفوذ دشمن حمله کنیم.
غلامرضا سليماني فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار غلام رضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) ظهر امروز در همایشی که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج طلاب و روحانیون در حوزه علمیه دارالحکمه برگزار شد، گفت: ما باید به مواضع نفوذ دشمن حمله کنیم.

 

وی افزود: ایران به سبب موقعیت توپوگرافی خاصی که دارا است، همواره مورد طمع دشمنان قرار داشته است و بعضاً صدمات جبران ناپذیری را از طرف دشمنان متحمل شده است.

 

سلیمانی با توجه به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری بر روی مسئله نفوذ دشمن بیان کرد: از فروردین سال نود و سه تا الآن مقام معظم رهبری بیش از هشتاد بار مسئله نفوذ دشمن را مطرح کرده اند که نشانه اهمیت بسیار بالای این مسئله است. 

 

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) به تجربه های تاریخی ایران در زمینه نفوذ که در سال های گذشته اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: انحصار خرید و فروش تنباکو در زمان قاجار، جعل فرقه های ضاله بهائیت و وهابیت، انحراف در جریان عدالت خواه مشروطه و در نهضت ملی شدن نفت، همگی مصادیق نفوذ دشمن در کشور است.

 

وی با اشاره به نقش مرجعیت در جهت دهی به افکار و اعمال مردم خاطر نشان کرد: ضعفی که در بین دولتمردان بی کفایت قاجار حاکم بود، بستری را برای نفوذ دشمن به واسطه انحصار خرید و فروش تنباکو فراهم کرد، ولی مرجعیت عالیقدر زمان، یعنی آیت الله میرزای شیرازی با فتوای تحریم خرید، فروش و استفاده از تنباکو نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کرده و انحصار خرید و فروش تنباکو را از دست بیگانگان خارج کرد.

 

سلیمانی گفت: اثرات مخربی که جعل فرقه های بهائیت و وهابیت به عنوان یکی از مصادیق نفوذ دشمن، بر روی اذهان و رفتار افراد گذاشته است، تا مدت بسیار طولانی پا برجا است.

 

وی بیان کرد: ما باید مواضعی را که محل نفوذ دشمن است شناسایی کرده و افزون بر طراحی یک پدافند مناسب، آماده حمله به دشمن در این مواضع باشیم و این مسئله تنها با داشتن بصیرت و تبعیت از ولی فقیه امکان پذیر است.

 

سلیمانی در پایان بسیج را یک تفکر نامحدود دانست و ابراز کرد: بسیج یکی از مهم ترین ارکان کشور و محکم ترین سدها در برابر نفوذ دشمن بوده و وظیفه افراد بسیجی در مقابله با نفوذ دشمن، تبیین گفتمان های مقام معظم رهبری در بین اقشار مختلف جامعه است./867/202/ب3

ارسال نظرات